Serviciu reparatii ARCTIC -Lasa de dorit |
|
|
|
Scris de DANIELA
|
Miercuri, 15 August 2018 04:53 |
Am cumparat o masina de spalat arctic pe care am puso in functiune dupa 4 luni de zile.
Spre ghinionul meu ,masina nu vrea sa pornesca . Deci sun serviciul client care imi spune que dupa 2 zile vine cineva la a dressa indicata ca sa repare masina.
Dupa ce am steptat toata ziua in care nu s-a prezentat nimeni si nici macar nu m-a avertizat ca nu poate sa vina ,tot eu sun din nou si mi se spune que baietii au avut multe comenzi si de accea nu au putut veni la mine.
Eu inteleg si asa ceva ,dar nici macar nu au avut bunul simt sa ma avertizeze . Asa ceva n-ar trebui sa existe intr-o societate care se vrea de calitate.
Deci daca cumparati produse Arctic, s-ar putea sa aveti probleme din prima zi de la cumparare ca si mine, si apoi daca mai aveti nevoie si de reparatii, va doresc mult curaj si rabdare, pentru ca va trebuie ,deoarece nu sint niste profesionisti.
Trackback(0)
 |
Ultima actualizare în Joi, 27 Septembrie 2018 21:39 |