Vizitatori online
Avem 17 vizitatori online
Ultimele postari
|

Reparatii - service
Serviciu reparatii ARCTIC -Lasa de dorit |
|
|
|
Scris de DANIELA
|
Miercuri, 15 August 2018 04:53 |
Am cumparat o masina de spalat arctic pe care am puso in functiune dupa 4 luni de zile.
Spre ghinionul meu ,masina nu vrea sa pornesca . Deci sun serviciul client care imi spune que dupa 2 zile vine cineva la a dressa indicata ca sa repare masina.
Dupa ce am steptat toata ziua in care nu s-a prezentat nimeni si nici macar nu m-a avertizat ca nu poate sa vina ,tot eu sun din nou si mi se spune que baietii au avut multe comenzi si de accea nu au putut veni la mine.
Eu inteleg si asa ceva ,dar nici macar nu au avut bunul simt sa ma avertizeze . Asa ceva n-ar trebui sa existe intr-o societate care se vrea de calitate.
Deci daca cumparati produse Arctic, s-ar putea sa aveti probleme din prima zi de la cumparare ca si mine, si apoi daca mai aveti nevoie si de reparatii, va doresc mult curaj si rabdare, pentru ca va trebuie ,deoarece nu sint niste profesionisti. |
Ultima actualizare în Joi, 27 Septembrie 2018 21:39 |
|
Scris de nicknick
|
Marţi, 11 Noiembrie 2014 07:57 |
am si eu o reclamatie de facut pt firma Samsung.
In luna mai 2014 am achizitionat un aspirator Samsung cu capacitate 1600 W. Totul bine si frumos pana la a 3-a sau a 4-a utilizare cand nu mai tragea.
Acum 2 saptamani l-am dus in service de pe Iuliu Maniu si la ridicare mi s-a precizat ca nu i s-a facut nimic, doar nu stiu ce filtre au fost scuturate si ca aspiratorul functioneaza in parametrii normali.
l-am luat acasa si dupa o zi l-am folosit si surpriza. NU FUNCTIONEAZA IN PARAMETRII NORMALI ci de abia trage.
la sesizarea facuta catre ei, mi s-a raspuns ca de fapt ca produsul prezenta filtrele incarcate si ca acestea trebuiesc inlocuite si nu ca functioneaza in parametri mnormali cum mi s-a spus la ridicare.
Pretul acestor filtre este de aproximativ 89 lei; 45 lei cel de la intrare, iar cel de sub recipientul de praf 44 lei pt ca producatorul nu precizeaza care este durata de viata a filtrelor; aceasta variand in functie de cantitatea de impuritati aspirate.
din ce imi spun ei, e ca si cum eu m-am dus si am tras cu aspiratorul respectiv 1 kg de paf si s-a ales praful de filtrele lor.
ma gandesc sa fac reclamtie la OPC pt ca nu mi se pare fair sa ma puna sa platesc.
|
Ultima actualizare în Duminică, 16 Noiembrie 2014 19:49 |
SERVICII DE 2 LEI LA SERVICE SERVSKILLS - EMAG |
|
|
|
Scris de Radu Marian
|
Marţi, 25 Martie 2014 19:36 |
Buna ziua,
Atasat regasiti raspunsurile sesizarilor mele catre service-ul ServSkills. De asemenea atasaz fisa de service in care se mentioneaza faptul ca mi-am retras telefonul din service. Ei imi raspund cu: " Va informam ca situatia produsului dvs. inregistrat in service ServSkills cu fisa nr. 691656 a fost finalizata cu statusul: DEFECT NEMANIFESTAT. "
Nu recomand si doresc sa fac o sesizare acestui service, deoarece serviciile prestate clientilor sunt de ce-a mai mica calitate. Cand am lasat telefonul in service, unui alt client i-a fost comunicat faptul ca superiorul domnisoarei din front office nu doreste sa stea de vorba cu clientul. Eu am solicitat sa vorbesc cu un team leader sau un supervizor si mi-a fost raspuns foarte impertinent de catre domnisoara din front office ca nu am ce sa discut cu un superior, toate plangerile sa le formulez dansei. Am cerut o explicatie de ce dureaza asa mult ca un produs post garantie sa fie reparat si mi s-a comunicat ca de 12 zile se asteapta touch screen-ul... daca se verifica in sistemu celor de la service se va observa ca de telefon nu s-a atins nimeni decat in data de 20 - 21 .03.2014 cand am dat primul mail catre service. Atitudinea domnisoarei lasa mult de dorit - mentionandu-mi pe un ton superior faptul ca nimeni nu e obligat sa imi repare mie telefonul desi platesc eu in 3-5 zile. Va rog analizati dumneavoastra raspunsurile primite sesizarilor mele si veti trage concluziile. NU RECOMAND SERVICIILE ACESTUI SERVICE !!!
Mai jos va ve-ti convinge de raspunsurile primite.
ultimul mail primit de la service:
Stimate client,
Va informam ca situatia produsului dvs. inregistrat in service ServSkills cu fisa nr. 691656 a fost finalizata cu statusul: DEFECT NEMANIFESTAT.
Cu stima, Echipa ServSkills
----- Forwarded Message ----- From: Radu Marian To: ServiceDaniel Iordache | ServSkills Cc: Service Servskills ; ServiceCatalin Achim | ServSkills Sent: Sunday, March 23, 2014 5:28 PM Subject: RE: ServSkills - mesaj formular contact
Va multumesc pentru mail-ul standardizat. Nu doresc sa fiu genul de client dificil si nemultumit dar macar mail-ul dumneavoastra se imi raspunda cerintelor mele. Nu inteleg ce trebuie sa verificati la un telefon? In plus nu cred ca puteti sa il livrati dumneavoastra, intrucat l-am adus personal in service. Pe site-ul dumneavoastra este afisat un slogan : " Timp mediu de reparatie: 6 zile " eu zic ca pentru un touch screen nu sunt necesare. Este un proces ce dureaza maxim 1 zi. Sunt foarte nemultumit de serviciile dumneavoastra si de modul cum gestionati clientul. -------------------------------------------- On Fri, 3/21/14, Daniel Iordache | ServSkills, Service <
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
> wrote:
Subject: RE: ServSkills - mesaj formular contact To: "
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
" <
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
> Cc: "Service Servskills" <
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
>, "Catalin Achim | ServSkills, Service" <
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
> Date: Friday, March 21, 2014, 2:52 PM Buna ziua, Produsul se afla in curs de verificare si imediat ce va fi reparat, se va expedia catre dumneavoastra. Va asiguram de faptul ca se va depune tot efortul astfel incat situatia sa fie remediata cat mai rapid. Echipa Servskills va multumeste si va sta permanent la dispozitie pentru orice solicitare legata de serviciile noastre! Multumesc / Best regards, Daniel Iordache Customer Support +40 742 726 843
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
www.servskills.ro Grant Shopping Center | 148, Virtutii Street Bucharest 060787, Romania Acest mesaj si documentele atasate sunt pentru a fi citite numai de catre destinatarul mesajului. Mesajul si atasamentele acestuia pot contine informatii confidentiale, care sunt protejate prin politica de confidentialitate a companiei. In cazul in care nu sunteti destinatarul acestui mesaj (sau nu sunteti o persoana autorizata pentru administrarea acestei adrese de email) nu va este permisa copierea, folosirea sau expedierea catre terti a acestui mesaj sau a atasamentelor acestuia. Daca acest mesaj v-a fost trimis dintr-o eroare umana, va rugam sa informati imediat expeditorul si sa stergeti acest e-mail. This e-mail message and any attachment are intended exclusively for the named addressee. They may contain confidential information which may also be protected by professional secrecy. Unless you are the named addressee (or authorised to receive for the addressee) you may not copy or use this message or any attachment or disclose the contents to anyone else. If this e-mail was sent to you by mistake please notify the sender immediately and delete this e-mail. SAVE PAPER - THINK BEFORE YOU PRINT www.servskills.ro -----Original Message----- From:
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
[mailto:
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
] On Behalf Of
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Sent: 20 March 2014 22:49 To: Service Servskills Subject: ServSkills - mesaj formular contact Buna ziua, Am la dumneavoastra un Allview P5 Qmax pentru inlocuirea unui touchscreen . fisa nr 691656 / 13.03.2014 Tinand cont ca nu este o reparatie pe garantie, ci contra cost, nu inteleg de ce trebuie sa astept cele 15 zile - prevazute legal pentru garantie. Va rog sa ma instiintati despre evolutia reparatiei cat mai urgent. Am nevoie urgenta de telefon. Allview Brasov mi-au cerut si o suma de bani mai mica dar si o perioada de 5 zile de reparatie decat dumneavoastra. Nu mi se pare corect sa platesc un serviciu si sa astept ca la garantie. Cu stima, Radu Marian Radu Marian
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
0721688725
|
Ultima actualizare în Marţi, 04 Noiembrie 2014 18:08 |
|
Scris de inthelastjuststupid
|
Sâmbătă, 19 Octombrie 2013 13:52 |
Ce face omul cand se trezeste cu o infiltratie prin acoperis ? Daca este la fel de prost ca mine se apuca si cauta micul anunt primit in cutia postalaapoi suna si roaga meseriasul sa vina sa se uite."meseriasul" vine, se apuca direct de treaba (carpaceala de doi bani) si cand crede ca nu poti sa spui ca nu a incercat sa faca treaba iti spune o suma imensa .Nu cred ca un deviz de 900lei pentru 5m de sorturi puse pe coama acoperisului cu materialul tau si 3.5ore de frecangeala sunt echivalente.Te inverzesti si descoperi ca nu scapi de nebunie decat cu 400lei fara factura ori chitanta .Concluzia ? Daca doriti sa luati teapa apelati la Vlad 0721385961.
|
Ultima actualizare în Sâmbătă, 19 Octombrie 2013 22:10 |
Scris de danny_rro
|
Miercuri, 06 Martie 2013 13:57 |
Buna ziua. Ma numesc Rosioru Daniel Cristian, si vreau sa stiu cine ma poate ajuta in solutionarea problemei mele. Am cumparat de la firma GERMANOS din Braila,in data de 15.07.2009, un telefon Samsung dualsim D880, IMEI 358402025040201 cu garantie pe viata. In luna decembrie 2010 telefonul s-a defectat si a fost reparat in ianuarie 2011, conform certificatului de garantie. In data de 10.07.2012 l-am dus iar la reparat telefonul avand aceeasi problema ca si prima data si sa intors din service cu mentiunea:"telefonul nu s-a reparat, a se inlocui conform legii OPC". Am solicitat inlocuirea telefonului cu un alt model de Samsung si cei de la magazinul Germanos din Promenada Mall Braila au refuzat motivand ca cei de la Bucuresti nu ma lasa sa aleg ce telefon vreu eu ci doar unul din cele 2 modele pe care vor ei(un LG si un Motorola). Am refuzat sa aleg unul din cele doua modele si am mers la ANPC-CJPC(OPC) Braila unde am facut sesizare,cu nr.131 din 26.07.2012. In data de 24.08.2012 am primit raspunsul de la OPC, cu nr.de inregistrare 1660, in care sunt informat ca operatorul economic a fost sanctionat si s-a dispus masura restituirii contravalorii in termenul legal. Am mers cu adresa de la OPC la firma Germanos si mi s-a spus ca voi fi contactat telefonic si nici pana in data de azi 06.03.2013 nu am primit un raspuns. CE pot sa mai fac eu in aceste conditii? Multumesc anticipat |
Ultima actualizare în Sâmbătă, 09 Martie 2013 09:36 |
|
|
|
<< Început < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 Următor > Sfârşit >>
|
Pagina 1 din 8 |
|
|