Buna ziua,
Revin cu inca o sesizare pentru ORANGE ROMANIA, numarul de telefon 075x.xx.x8. Ieri am incarcat cartela cu 10 euro pentru am activa optiunea Orange Young cu 2000 de minute + 2000 de mesaje etc pentru a beneficia de internet nelimitat.
Am apelat *100# , am urmat pasii necesari activarii si la sfarsit am primit un mesaj prin care mi se comunica ca trebuie sa am in cont 10, 50 eurocenti. Prin serviciul transfer credit am primit 1 euro deci contul meu avea 11 euro. Am reincercat sa activez optiunea si acelasi lucru s-a intamplat, am primit acelasi mesaj cum ca as avea nevoie de 10,50 eurocenti.
Am apelat serviciul Relatii cu clientii, mi s-a confirmat faptul ca am in cont 11 euro si pot sa-mi activez optiunea numai ca momentan sunt probleme la baza de date si activarea optiunilor este indisponibila.
Pe parcursul zilei de ieri am tot incercat sa imi activez optiunea, la fel si azi dimineata insa nici acum nu este posibil.
Nemultumirea mea este de ce se intampla acelasi lucru in fiecare luna? De ce mereu sunt probleme la baza de date? Aceasta este o problema tehnica a firmei dvs si nu trebuie sa aiba repercursiuni asupra clientilor.
Eu ca si client am platit pentru a beneficia de un serviciu, pentru a-mi activa optiunea am platit niste bani care se duc in conturile dvs deci nu este problema mea ca aveti probleme tehnice si doresc sa mi se activeze optiunea !!!
Multumesc,
Adela
P.S: As renunta la serviciile acestei companii care lasa de dorit..doar ca am nevoie de acea optiune de internet. M-as bucura insa sa gasesc aceasta oferta la celelalte companii de telefonie.
Trackback(0)
 |