RECLAMATIE SERVICII ORANGE ROMANIA PDF Imprimare Email
(7 voturi, in medie 4.00 din 5)
Scris de Guinea Adela   
Miercuri, 30 Septembrie 2009 08:03
Buna ziua,

Revin cu inca o sesizare pentru ORANGE ROMANIA, numarul de telefon 075x.xx.x8. Ieri am incarcat cartela cu 10 euro pentru am activa optiunea Orange Young cu 2000 de minute + 2000 de mesaje etc pentru a beneficia de internet nelimitat.

Am apelat *100# , am urmat pasii necesari activarii si la sfarsit am primit un mesaj prin care mi se comunica ca trebuie sa am in cont 10, 50 eurocenti. Prin serviciul transfer credit am primit 1 euro deci contul meu avea 11 euro. Am reincercat sa activez optiunea si acelasi lucru s-a intamplat, am primit acelasi mesaj cum ca as avea nevoie de 10,50 eurocenti.

Am apelat serviciul Relatii cu clientii, mi s-a confirmat faptul ca am in cont 11 euro si pot sa-mi activez optiunea numai ca momentan sunt probleme la baza de date si activarea optiunilor este indisponibila.

Pe parcursul zilei de ieri am tot incercat sa imi activez optiunea, la fel si azi dimineata insa nici acum nu este posibil.

Nemultumirea mea este de ce se intampla acelasi lucru in fiecare luna? De ce mereu sunt probleme la baza de date? Aceasta este o problema tehnica a firmei dvs si nu trebuie sa aiba repercursiuni asupra clientilor.

Eu ca si client am platit pentru a beneficia de un serviciu, pentru a-mi activa optiunea am platit niste bani care se duc in conturile dvs deci nu este problema mea ca aveti probleme tehnice si doresc sa mi se activeze optiunea !!!

Multumesc,

Adela

P.S: As renunta la serviciile acestei companii care lasa de dorit..doar ca am nevoie de acea optiune de internet. M-as bucura insa sa gasesc aceasta oferta la celelalte companii de telefonie.

Trackback(0)
Comentarii (23)add
0
Acelasi lucru am patit si eu.
Postat de ionel torac , octombrie 10, 2009
Au probleme cu actualizarea bazelor de date. Mi s-a spus. Eu am incarcat la o persoana un euro de pe abonament tot asa pentru o obtiune si am efectuat reincarcarea si el avea banii dar exact ca tine am patit mi s-a spus ca au probleme cu actualizarea bazei de date, eu le-am spus ca am ramas in paguba de un euro ca omul nu si-a putut activa optiunea si a crezut ca l-am tras pe sfoara cei de la Orange mi-au spus sa solicit eu factura detailata in loc sa mi-o trimita singuri fara sa le-o mai solicit eu. Servicii de doi bani in Romania.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +5
0
Reincarcare Orange
Postat de Smyth , mai 30, 2010
Mi se intampla ca de cam 3 luni cand incarc cu 4 euro sa nu imi dea valabilitate creditului 30 de zile, imi dau doar 15 zile. Ce pot face?
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +5
0
La 444, lumea e din alt film :)
Postat de :) , octombrie 19, 2010
Am incarcat o cartela cu 5 euro si am activat optiunea 800 min in retea si 40 nationale.
Dupa cateva minute am efectuat un apel de 35 de minute crezand in mod intemeiat ca optiunea s-a activat, deoarece mi s-a afisat pe ecran "Cererea a fost inregistrata,..... aveti 800 min.......optiunea este valabila 30 de zile".
Insa apelul mi-a fost intrerupt din lipsa de credit....
La telefon mi s-a spus ca creditul de 5 euro se aloca cam in 15 minute, si abia apoi optiunea devine si ea activa. Atunci eu cum am putut efectua apelul din cei 5 euro daca nu-i aveam(precizez ca era singurul credit, neavand altul dinainte)? In mesajul de confirmare a creditului scria "500.00 EURcenti au fost alocati in contul tau, activ pana la 26/12/2010. Noul tau credit este de 500.00 EURcenti". De aici reiese clar ca banii au fost alocati, nu ca urmeaza sa se aloce in 15 minute. Apoi mi-au spus ca desi nu scrie in mesaj, puteam sa sun la 444 sa intreb.
Totusi, cum poate cineva sa se gandeasca sa sune sa ceara o informatie despre care nu stie ca are nevoie ( dupa un mesaj de confirmare a alocarii creditului si o confirmare a inregistrarii cererii si o detaliere a caracteristicilor si a valabilitatii optiunii)
Adica practic aveam banii in cont, deoarece am putut da telefon, dar optiunea nu s-a activat, desi mi-au inregistrat cererea si mi-au detaliat tipul optiunii si cat e valabila. Din moment ce-mi spun cate minute am si cate zile e valabila, normal ca eu inteleg ca deja am minutele respective. Insa la orange se pare ca evidentul nu e evident. CAM AMBIGUU pentru cineva care incearca prima data sa activeze o optiune la un operator nou pentru el. La operatorul meu, extraoptiunile se activeaza instant . A fost si asta o experienta, intr-adevar de-acum n-o sa-mi mai injur operatorul de tel. mob. avand in vedere ca nu e nimic peste el ca servicii pe piata.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +4
0
reclamatie
Postat de bran gabriel , iunie 17, 2011
sunt ffffff suparat nu mai vreau sa-mi trimite-ti reclame de nici un fel repet de nici un fel m-am saturat m-ati albit nu mai suport nu mai vreau. sunt sofer lucrez in comunitate primesc zilnic pina la 15 sms-uri cu toate reclamele daca intru in 3 tari in aceeasi zi primesc aprox 50 sms-uri nu ma intereseaza preturile oricum daca vreau sa vb tot sun indiferent cit aj o data credeti-ma ca nu mai suport. daca nu luati masuri plec de la orange fara glume nu mai vreau nu mai vreau
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +6
0
RECLAMATII ORANGE
Postat de ELENA PREDA , mai 26, 2012
AM O MARE PROBLEMA CU ORANGE.AM ABONAMENT DE PESTE 7 ANI DE ZILE.INTR-O ZI MAU SUNAT CA VOI PRIMI UN CADOU DIN PARTEA LOR SI ANUME UN STIC PT NET ,,GRATUIT,,.DUPA CE LAM PRIMIT ...SURPRIZA ERA UN ABONAMENT DE 8 EURO .ACUM NU VOR SA LE RESTITUI CADOUL CI MA OBLIGA SA PLATESC UN ABONAMENT PE CARE NU IL VREAU SI NU IL FOLOSESC.CONTRACTUL NU L-AM SEMNAT DAR NU VOR SAL INCHIDA smilies/angry.gif
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +13
0
...
Postat de ELENA PREDA , mai 26, 2012
sunt disperata si nu stiu ce sa fac.Daca cineva ma poate sfatui smilies/smiley.gif
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -1
0
buna
Postat de sferlea ovidiu , iulie 17, 2012
buna as vrea sa imi dati si mie un raspuns la o reclamatie depusa in magazinul vostru orange shop din oradea din cauza de lipsa semnal in livada de bihor as dori sa ni se puna o antena de semnal pe strada ca sa putem vorbi pentru ca nu este semnal ,am depus o lista cu mai multi reclamanti si nu mi sa dat nici un raspuns nici pana acum va rog sa luati in considerare reclamatia sau suntem hotarati sa ne mutam la alta companie de telefoane eu cred ca o antena de semnal pusa pe strada nu face o dauna asa mare companiei dumneavoastra va multumesc

reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +5
0
La Orange platesti pentru o optiune si mai platesti si pentru trafic
Postat de Mihai Banicioiu , martie 23, 2013
Buna Ziua,
Se pare ca Orange are multe probleme cu clientii sai.
Am avut multe neplaceri cu acest operator, dar pe departe cea mai enervanta este cea legata de cartelele Prepay si modul in care sunt suprataxat pentru serviciile de internet.
Am incarcat acum 3 zile cu 9 euro, respectiv 5 euro pentru optiunea de voce + inca 4 pentru optiunea de internet Blackberry.
Optiunea de date a fost activata de mine imediat dupa incarcare, urmand ca a doua zii, mai exact pe data de 21 la ora 5.30 dimineata, sa se reactiveze automat si cea de voce, pt. 5 euro.
Ce credeti ca s-a intamplat a doua zi, pe 21 la ora 7 dimineata, nu mai aveam credit suficient pentru a putea activa optiunea de voce.
Ok, am sunat la relatii cu clientii (care apropos, are doar 2 apeluri gratuite pe luna, dupa care trebuie sa platesti 0.55 eurocenti pentru un apel) unde mi s-a spus ca acei 5 euro s-au consumat intre orele 12.00 si 05.30 din cauza traficului de internet!!! Adika eu am platit si activat optiunea de net cu o zii inainte dar totusi traficul I'll mai platesc inca o data, doar pt ca aveam credit. In momentul in care creditul era 0 si aveam ambele optiuni active, adika si net si voce, telefonul facea trafic pe optiunea platita, cand am credit face trafic pe bani, ca asa e la Orange.
Mai mare hotie ca asta nu am vazut! Chiar nu se ia nimeni de ei, pot face ce vor cu banii nostrii??
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +4
0
semnal prost
Postat de alexandruuuuuu , ianuarie 03, 2014
Orange Romania nu i-a in serios clientii deoarece de aprox o jumatate de an nu reusesc sa port o conversatie telefonica mai mare de 2 minute deoarece semnalul este perturbat de nu stiu ce...... cert este ca mai pot continua conversatia abia dupa ce inched apelul si sun din nou... daca am norocul sa nu se intrerupa din nou. in aceasta situatie nu ma aflu doar eu ci o intreaga comunitate de aproximativ 5000- 6000 de personae din zon. Fac un apel catre ORANGE ROMANIA sa remedieze problema cat de repede altfel vom lua masuri!
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +3
0
RECLAMATIE,,,,,IN ATENTIA DOMNULUI DIRECTOR ,ORANGE.
Postat de STOICA ELENA , martie 18, 2014
BUNA ZIUA,
Ma numesc STOICA ELENA,sunt din orasul Cisnadie ,jud.Sibiu,,,in data de 07.03.2014 am achizitionat un pachet de la orange schop Sibiu,str. N.Balcescu format dintr-o tableta Allview AX2 Frenzy,un tel. Orange Zali ,un tel.Alcatel toate la 136 ron/luna.Eu am mai facut o sezizare la d-voastra in data de 11.03.2014.Mentionez ca nu m-i s-a spus ca tableta are cartela de 15 eur/lunar si ca abonamentul care l-am avut eu de la 7 eur,s-a facut 10 eur/lunar.Eu vreu neaparat sa returnez acest pachet cat mai repede posibil deoarece nu pot sa platesc 136 lei lunar(mi-a scris pe verso ca platesc 136 ron /lunar, d-na DIANA PRUNA,dar daca euro creste tot atat platesc?) si sa revin la abonamentul meu vechi de 7 eur/luna.Mentionez ca nu am nici un fel de venit din 6.12.2013 deci imi este imposibil sa platesc,lucreaza numai sotul,iar sotul a zis ca nu imi v-a achita acest pachet doamne fereste,,,deci ce sa fac? sa se ajunga la alte neantelegeri cu dv? sau sa ajung la divort pentru ca nu am de unde sa achit?
In speranta ca voi primi un raspuns afirmativ sa-l dau innapoi,va multumesc.Am sunat de vreo 3-4 ori la 411 din data de 10.03.2014 si pana azi, m-i s-a spus ca in 14 zile de la cumparare pot sa-l dau innapoi, acum de ce nu mai pot?ma imbonavesc de suparare ,vreau sa va spun ca 136 leix24 luni=3264 lei /2 ani este fffff. mult . Astept un raspuns afirmativ si va multumesc ,cu respect ...STOICA ELENA.


reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +2
0
raspuns reclamatii
Postat de G M Gabriela , august 19, 2014
Mi-e sila, greata sau ziceti cum vreti de tot ce inseamna ORANGE in Romania.Sint in retea la scurt timp de la aparitia acesteia in tara dar sint ongrozita de la o zi la alta.
Organizare extrem de rigida, angajati ai serviciului clienti robotizati care repeta stereotip fraze fara a gindi iar daca situatia ii depaseste sint speriati de bombe daca soliciti transferul la vreun sef.(poate nici el sa nu vrea sa solutioneze o problema.) Si uite asa se duce de ripa o companie.Oare ce o fi spunind compania mama cind exodul de 200.000 de abonati pleaca la RDS-RCS? si din lipsa de interes in solutionarea problemelor pe linga serviciile inferioare celor aparute pe piata.
M.Giurgiu


reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +7
0
...
Postat de G M Gabriela , august 19, 2014
D-lui DIRECTOR COMERCIAL ORANGE ROMANIA,
Cu mare regret , dupa apartenenta la reteaua orange inca de la aparitia acesteia in tara, ajung sa spun ca imi este sila si greata de tot ce inseamna orange in romania.Organizare pe verticala rigida, angajati la serviciul clienti robotizatii care in loc sa solutioneze fac doar sesizari, lipsa radicala a sefilor pt rezolvarea problemelor atunci cind angajatii sint depasiti de situatie si ii soliciti insistent si multe altele.
Ma intreb ce ar zice compania mama de caderea libera a Orange cind contribuie atitia factori pe linga serviciile iniferioare altor retele.E de mirare exodul de 200.000 de abonati spre RDS RCS.?
De curind am trecut printr-o sutuatie incredibila de incercare de negociere a contractului si m-am trezit cu programari si reprogramari si nu mai spun ca e lipsit de sens ptca voi pleca de la aceasta companie.
M Giurgiu
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +4
0
Angajati Orange Romania care nu cunosc procedura privind solutionarea reclamatiilor utilizatorilor finali-persoane fizice si juridice
Postat de Chirila Viorel Paulica , septembrie 16, 2014
Voturi: -1
0
ASTA-I ROMANIA !!!
Postat de RAFAEL MIRCIOV , martie 25, 2015
Pe data de 19 Martie m-am prezentat la o agentie Orange sau shop cum le place lor sa zica si am achizitionat un tel. cu abonament Cangur 12 cu portare nr. de la T.mobile. Totul afost ok.Sa incheiat contractul, am ajuns acasa cu bateria incarcata 60% subliniez 60%. Atrecut vineri 20 martie. A venit si ziua de simbata 21 martie. Pe la ora prinzului ma anunta tel. ca trebuie sa-l pun la incarcare. Asa am si procedat. La care:SURPRIZA !!! Tel. nu incarca. Luni pe data de 23 martie m-am pezentat la shop-ul Orange sa-mi schimbe tel. ca este defect din fabrica si ca eu am achizitinat comform contractului abonament Cangur 12 cu tel. NOU ( FUNCTIONABIL ), LA CARE : SURPRIZA !!!! Au vrut sa mi-l bage la servis refuzind categoric inlocuirea aparatului. Deci nu mi se pare ok. sa mergi intr-un magazin de talie ORANGE SI SA TE TREZESTI CA, CUMPERI PRODUSE STRICATE SI REFUZUL CATEGORIC DE INLOCUIRE. NOI ASTIA DIN ROMANIA SUNTEM FRAIERI?Asa ca pina la urma am anulat contractul incheiat cu ORANGE cu citeva zile in urma.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +2
0
RECLAMATIE!!!!!!!!!!!
Postat de Anamaria Bolog , aprilie 17, 2015
Buna ziua imi pare rau sa va spun dar reincarcarea gresita facuta la acelasi magazin de la Agentia Orange din Baia-Sprie str Gutinului bloc nr 8 a devenit o obisnuinta pt domnisoarele care lucreaza la acea agentie imi pare foarte rau dar este inadmisibil asa ceva astazi ii spuneam de doua ori nr de tel si tot gresit sa incarcat cartela doresc asa este la noi rusine sa le fie o sa incerc sa renunt laa aceasta cartela si definitiv la Orange
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
0
...
Postat de danciu gh. , octombrie 02, 2015
Este jalnic semnalul in satele de munte jud.Mehedinti oamenii renunta la abonamentul orange, o spun eu, un client cu peste 10 ani la activ, ca abonat;exsemple com.Ciresu Bahna, Bunoaica, Jupinesti, Negrusa, Moisesti etc.concluzia'FALA MARE IN TRAISTA GOALA'
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
0
Nu lasati impertinentii sa va strice imaginea construita cu multa munca.
Postat de Consumator Onest de telefonie orange , noiembrie 03, 2015
Astazi ,in jurul orei 16,45,am mers sa-mi platesc debitul datorat firmei ORANGE la punctul de lucru situat vizavi de catedrala din Suceava.La rind inaintea mea era o BATRINICA de vreo 75 de ani ce tinea in mina un telefon mobil.La ghiseu era un tinar de vreo 30 de ani care butona un laptop.Am asteptat linistit vreo cinci minute dupa care i-am spus ca nu trebuie sa astept atit ca sa dau niste bani.Ce credeti ca mi-a raspuns ? Reproduc:,,Pot sa vin altadata ,daca ma grabesc''Alta explicatie nu mi-a dat,am crezut ca BATRINICA (din fata mea) are o problema cu telefonul.SURPRIZA,au mai trecut doua minute si (impertinentul de dupa ghiseu)intreaba pe bunicuta:,,CE DORITI"?E normal ca intr-o tara normala sa cauti alt furnizor de telefonie mai serios?
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +1
0
Orange tv
Postat de Adi alecsiu , martie 24, 2016
Am încheiat un contract orange tv am plătit corect timp de 2 ani iar după am anunțat ca nu vreau sa mai prelungesc. Mi sa închis abonamentul am predat aparatura la Orange shop suceava la o angajata incompetenta care a spus ca face ea toate demersurile de predare.nu am primit nici o hârtie la mână precum am predat spunandumi ca nu e necesar.dupa 4 luni mă trezesc cu factura de 196 ron pentru nerestituirea echipamentului.am fost înapoi la shop suceava va făcut o sesizare spunandumi ca mă sună de la Orange în 4 zile maxim.nu am fost sunat.cum e de procedat?


reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
0
Orange TV
Postat de Serban Sidonia , noiembrie 22, 2016
Ma numesc Serban si am abonament cu aceasta firma ORANGE care cred ca nu are nimic lumesc in ea. In data de 18.11.2016, dupa ce am iesit dintr-un spital pentru depresie, fiind o femeie singura, am incercat sa deschid TV. Surpriza "nu exista semnal".Am sunat la ORANGE de unde mi s-a trimis mesaj ca pe data de 21.11.2016 se va deplasa cineva cu nr. de tel.0746470803 sa remedieze defectiunea care consta intr-un fir rupt de la antena. Am facut numeroase sesizari la firma MAMA promitandu-mi ca se va rezolva problema. Este oribil sa nu ai un TV functionabil in cazuri de depresie, fiind considerat singurul prieten de la domiciliu. Oamenii din teren si-au batut joc de mine efectiv, m-au sunat sa vin de la servici sa rezolve problema, m-am invoit, apoi am stat in fata blocului o ora si jumatate.Seara cu o tensiune de 21 abia am putut sa adorm iar dimineata cu 19 m-am sculat. Este vorba de orasul Craiova iar celalalt nr. de tel de la care am fost sunata este 0746807843. Va sfatuiesc , daca cititi aceste randuri, sa nu va tapuiti, ca si mine, este o firma de telefonie, internet si TV pe care sub nici o forma sa sa nu ii folositi serviciile , mai ales cu abonament.Nici acum nu s-a rezolvat.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
0
Reclamatie numar care ma deranjeaza
Postat de Panait Marius , martie 12, 2017
As dori sa imi spuneti ci ne este titularul de contract al nr de tel +40 741 698 384 pentru ca am primit apeluri la ore tarzii si mesaje in care mi sau adus cuvinte jignitoare.
Va rog sa-mi spuneti cine este titularul de contract care isi bate joc de mine sau careeste procedura sa aflu cine este
Astept raspuns



Va Multumesc !


reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
0
...
Postat de petre valentin , martie 14, 2017
Nu va multumesc!!!
Vodafon Este mult Mai serios
!!!PS.voi face o declaratie la un ziar despre asemenea tepe.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +1
0
Reclamatie orange romania
Postat de Popa Anuta , noiembrie 22, 2017
Buna ziua ! Cum trebuie solutionat ac caz ? Nu exista semna/pe telefon apare ,,numai apel de urgenta,,/bunica care foloseste telefonul are 82 de ani ,nu poate sta in drum unde este semnal slab,dansa locuieste in casa ,nu in drum ! In casa nu poate fi contactata de familie !!! Cum se poate ce Orange Romania sa pretinda plata unui serviciu care de fapt nu exista! Nu se poate vorbi din locuinta !! Va intreb Orange Romania trebuie av bunica sa stea tot timpul in drum ,ca sa putem lua legatura cu dansa !?? Raspundeti Orange Romania ????
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +6
0
...
Postat de Margineanu Alina , septembrie 03, 2018
De ce ma puneti sa va platesc 70 de lei pt ca mam mutat in alt apartament si eu singura a trebuit sa ma chinui sami scot antena ca cei de la interventii nu au vrut sa vina sa o ia ei e normal acedt lucru ca o femeie singura sa se chinue sa si scoata antena nesimtitilor si imi ceriti sa va platesc pt ce sa platesc ordinarilor ca mam chinuit de una singura

reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +2
Scrie un comentariu
mai mic | mai mare

security image
Introduceti caracterele afisate


busy
Ultima actualizare în Joi, 22 Octombrie 2015 11:51
 
originals.ro

Autentificare