Buna ziua, Vreau sa va relatez si povestea mea si incerc sa fiu cat mai calm posibil avand in vedere ca in momentul asta imi vine sa sparg monitorul. Ajung sa strang fabuloasa suma de 10 milioane si constat ca as avea nevoie de o masina de spalat. Cum, necum, ajung la ideea ca vreau sa achizitionez o masina de spalat Whirpool AWE 6316 Top (TOP = 'incarcare pe sus').
Zis si facut, caut eu magazinul cu pretul cel mai convenabil si dau de E-flamingo (MARE GRESEALA). Sun la ei comand masina si stabilesc ziua de livrare. Astept ca prostu' toata ziua, si plictisit sun la ei. Aflu ca o sa mi-o livreze a doua zi. Zis si facut trece ziua, ma suna curieru ca ajunge, cobor in parcare si ma apuc cu dom' sofer sa car aparatura. Ajung acasa pun masina pe hol ii dau spaga de 100 mii si omul pleaca. Las masina la locul ei vreo doua saptamani pana apuc sa fac instalatia la chiuveta si ziua primei spalarii iata ca soseste. Desfac masina din folia in care era si constat ca are o julirura in partea de sus. Incep sa ma enervez dar imi zic ca o sa spele masina mea de doua ori mai bine ca sa acopere defectul. Ii desfac chestia din spate(o tabla prinsa in patru suruburi), trag furtunu si incep prima spalare, care conform manualului se face fara rufe. Pornesc masina, stabilesc un program acolo si o las sa-si faca 'meseria'. Dupa vreo 5 min aproximativ, se aude un huruit de avion. Ma sperii, zic ca e vreun cutremur, ma apropii de sursa de zgomot si imi dau seama ca e masinutza mea. O opresc desfac capacul si observ cu stupoare ca cuva e stramba iar zgomotul provenea din atingerea cuvei cu o laterala a masinii. Opresc masina si ma duc sa caut certificatul de garantie. Constat cu stupoare ca nu am nici un certificat. Sun la E-flamingo si acolo primesc raspunsul: mi-l trimit prin curier platind inca odata transportul (am platit un transport si la masina) sau ma depalasez eu la un magazin Flanco ca imi trimit ei garantia acolo. Stabilesc ca cel mai bine e sa imi trimita garantia la Flanco din incinta Auchan. Ajung la magazin si acolo constat ca nu imi fusese trimisa nici o garantie. Din fericire un domn amabil de la Flanco imi completeaza pe loc, de la ei, o garatie si imi recomanda pt service firma "Micadan". Iau garantia fericit ca rezolvasem ceva. A doua zi sun al E-flamingo (nu am sunat in ziua precedenta pentru ca au program pana al 17.30) si povestesc celor de acolo tarasenia si ramane sa sun eu la o firma de service. Sun eu la Micadan si de acolo se stabileste o data si o ora cand sa vina instalatorul. Vine instalatoru' sambata dar nu la 11 cum stabilisem ci pe la 12 jumate. Constata defectiunea si ramane ca stabileste cu cei de la E-flamingo ce se face mai departe. Eu stau linistit ca se ocupa cineva de problema mea. Dupa cateva zile, neintamplandu-se nimic sun sa aflu cum sta treaba. Aflu de la E-Flamingo ca de defectiune se ocupa firma de service. Sun la firma de service care imi transmit ca au luat legatura cu Whirpool Romania sa vada daca acopera plata defectiunii. Astazi, (5.04.2009, masina a fost comandata pe 19.03.2009) aflu de la Micadan ca reparatia masinii costa 3,1 milioane + manopera in conditiile in care pe masina si pe transport am dat aproape 10 mil, si ca o sa fiu eu nevoit sa platesc reparatiile pentru ca Whirpool Romania nu acope cheltuielile... In acest moment sunt foarte revoltat pentru ca am cumaprat o masina noua si aparent tot eu sunt cel care trebuie sa plateasca reparatiile pt ca se pare ca julitura de pe o laterala a masinii si suportul de cuva rupt nu intra in garantie... Mi se pare incredibil. Tot azi am incercat sa dau de d-na de la E-flamingo care se ocupa de cazul meu sa-i povestesc ca defectiunile nu se repara pe cheltuiala Whirpool Romania, dar din pacate "nu e la birou" si am contacteaza cand se intoarce... Revin cu detalii daca vi se apre cazul interesant...
Trackback(0)
 |