Teapa de la E-flamingo PDF Imprimare Email
(17 voturi, in medie 4.47 din 5)
Luni, 04 Mai 2009 11:49

Buna ziua,

 Vreau sa va relatez si povestea mea si incerc sa fiu cat mai calm posibil avand in vedere ca in momentul asta imi vine sa sparg monitorul.

Ajung sa strang fabuloasa suma de 10 milioane si constat ca as avea nevoie de o masina de spalat. Cum, necum, ajung la ideea ca vreau sa achizitionez o masina de spalat Whirpool AWE 6316 Top (TOP = 'incarcare pe sus').

Zis si facut, caut eu magazinul cu pretul cel mai convenabil si dau de E-flamingo (MARE GRESEALA). Sun la ei comand masina si stabilesc ziua de livrare. Astept ca prostu' toata ziua, si plictisit sun la ei. Aflu ca o sa mi-o livreze a doua zi. Zis si facut trece ziua, ma suna curieru ca ajunge, cobor in parcare si ma apuc cu dom' sofer sa car aparatura. Ajung acasa pun masina pe hol ii dau spaga de 100 mii si omul pleaca. Las masina la locul ei vreo doua saptamani pana apuc sa fac instalatia la chiuveta si ziua primei spalarii iata ca soseste. Desfac masina din folia in care era si constat ca are o julirura in partea de sus. Incep sa ma enervez dar imi zic ca o sa spele masina mea de doua ori mai bine ca sa acopere defectul. Ii desfac chestia din spate(o tabla prinsa in patru suruburi), trag furtunu si incep prima spalare, care conform manualului se face fara rufe. Pornesc masina, stabilesc un program acolo si o las sa-si faca 'meseria'. Dupa vreo 5 min aproximativ, se aude un huruit de avion. Ma sperii, zic ca e vreun cutremur, ma apropii de sursa de zgomot si imi dau seama ca e masinutza mea. O opresc desfac capacul si observ cu stupoare ca cuva e stramba iar zgomotul provenea din atingerea cuvei cu o laterala a masinii. Opresc masina si ma duc sa caut certificatul de garantie. Constat cu stupoare ca nu am nici un certificat. Sun la E-flamingo si acolo primesc raspunsul: mi-l trimit prin curier platind inca odata transportul (am platit un transport si la masina) sau ma depalasez eu la un magazin Flanco ca imi trimit ei garantia acolo. Stabilesc ca cel mai bine e sa imi trimita garantia la Flanco din incinta Auchan. Ajung la magazin si acolo constat ca nu imi fusese trimisa nici o garantie. Din fericire un domn amabil de la Flanco imi completeaza pe loc, de la ei, o garatie si imi recomanda pt service firma "Micadan". Iau garantia fericit ca rezolvasem ceva. A doua zi sun al E-flamingo (nu am sunat in ziua precedenta pentru ca au program pana al 17.30) si povestesc celor de acolo tarasenia si ramane sa sun eu la o firma de service. Sun eu la Micadan si de acolo se stabileste o data si o ora cand sa vina instalatorul. Vine instalatoru' sambata dar nu la 11 cum stabilisem ci pe la 12 jumate. Constata defectiunea si ramane ca stabileste cu cei de la E-flamingo ce se face mai departe. Eu stau linistit ca se ocupa cineva de problema mea. Dupa cateva zile, neintamplandu-se nimic sun sa aflu cum sta treaba. Aflu de la E-Flamingo ca de defectiune se ocupa firma de service. Sun la firma de service care imi transmit ca au luat legatura cu Whirpool Romania sa vada daca acopera plata defectiunii. Astazi, (5.04.2009, masina a fost comandata pe 19.03.2009) aflu de la Micadan ca reparatia masinii costa 3,1 milioane + manopera in conditiile in care pe masina si pe transport am dat aproape 10 mil, si ca o sa fiu eu nevoit sa platesc reparatiile pentru ca Whirpool Romania nu acope cheltuielile... In acest moment sunt foarte revoltat pentru ca am cumaprat o masina noua si aparent tot eu sunt cel care trebuie sa plateasca reparatiile pt ca se pare ca julitura de pe o laterala a masinii si suportul de cuva rupt nu intra in garantie... Mi se pare incredibil. Tot azi am incercat sa dau de d-na de la E-flamingo care se ocupa de cazul meu sa-i povestesc ca defectiunile nu se repara pe cheltuiala Whirpool Romania, dar din pacate "nu e la birou" si am contacteaza cand se intoarce... Revin cu detalii daca vi se apre cazul interesant...

Trackback(0)
Comentarii (10)add
0
...
Postat de radulescu ruxandra , mai 04, 2009
din cate stiu eu, indiferent de motiv, in termen de 20 sau 30 de zile, orice firma e obligata sa returneze complet banii, in cazul in care cumparatorul solicita acest lucru.

reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +4
0
Update
Postat de demirsha , mai 05, 2009
Revin cu un update. Aseara am primit o confirmare de la E-flamingo care a vb cu Whirpool-u si se pare ca pana la urma se repara in garantie. Cat despre returnarea banilor nu am vazut nimic scris pe site-ul lor. In plus daca se depasesc cele 10 zile, cica nu mai e treaba vanzatorului ci a service-ului...care in mod normal trebuie sa-si ia banii de undeva, in cazul de fata doar de la producator...
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +8
0
OPC
Postat de Florina , mai 06, 2009
Incearca Protectia Consumatorului si cere-ti banii inapoi, nu accepta reparatia. Masina era defecta si julita din start. Probabil mai fusese vanduta altuia, care a returnat-o.......
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +5
0
Si totusi
Postat de darenow , mai 24, 2009
Nu cumva, daca tot nu ai observat ca nu ai garantie, ai uitat sa citesti instructiuinile inainte? Cuva e blocata cu niste cuie si de acolo poti indoi cuva si auzi ce ai auzit tu. Nu-i asa ca ai scos ulterior cuiele? Nu tin cu vanzatorii, dar cuva stramba nu e prea mult? Apoi, in 48 de ore poti returna un produs pe care l-ai cumparat pe viu, iar pentru cele de pe net exista o clauza de retur intr-adevar in 20 sau 30 de zile (scire pe oric site de cumparaturi), dar cu anumite conditii. Respectarea lor incepe de cand ai primit masina/obiectul! Nu arunci nimic, samd.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
0
Update final
Postat de Demirsha , iunie 01, 2009
Revin cu update-ul final: Masina a fost reparata in garantie (cum am spus si in ultimul post), iar la inlocuirea cuvei, cea initiala, avea o crapatura semnificativa plus o ureche a cuvei rupta (din cauza asta era cuva stramba), cat despre umflatura nu o sa stiu niciodata de unde a provenit, asa era initial(?), umflatura a provenit in urma transportului(?)...Doamna de la E-Flamingo au vorbit cu cei de la Whirpool si se pare ca asta e cauza repararii in garantie. Un mare plus este faptul ca aceeasi doamna de la E-flamingo a observat si postul meu de pe acest site, a facut legatura cu mine si m-a rugat ca clarific faptul ca masina a fost reparata in garantie, ceea ce mi se pare normal sa fac. De asemenea si-au cerut scuze de mai multe ori. Este de apreciat faptul ca E-Flamingo nu este indiferent la criticile on-line din moment ce au descoperit postul meu aici...

@darenow: Aici te inseli.Nu e prima masina de spalat pe care am folosit-o si stiam inainte sa citesc manualul de utilizare, ca se scoate tablita din spate si ca prima spalare se face fara haine. Cum am mentionat mai sus cuva stramba se datora faptului ca avea o ureche de prindere rupta. Am observat la reparatia masinii ca de partea superioara a ei se prinde cuva in patru arcuri, iar avand o ureche rupta din cele 4, cuva se mai tinea doar in 3. Din cauza asta era stramba. O alta chestie: cuva era deja crapata...Greseala mea a fost ca nu am desfacut masina din tipla, de la bun inceput, am lasat-o nedesfacuta vreo 2-3 saptamani, pana am montat masina, greseala pe care am platit-o avand in loc de o masina de spalat noua, una reparata.
Clauza de returnare se desfasoara cam asa: trebuie sa anunti in 10 zile ("normale", nu lucratoare) defectiunea. Daca schimarea s-ar fi facut in 30 de zile, eu anuntand in aprox. 3 saptamani defectiunea, eram acoperit si atunci ar fi trebuit schimbata...O alta mentiune pe care as face-o este ca masina de spalat nu e chiar un fier de calcat sau un prajitor de paine. Timpul de detectare al unui defect ar trebui sa fie mai mare de 10 zile (poate 30 de zile). Nu m-ar fi interesat sa recuperez banii pentru ca nu asta era scopul meu, ci doar ,achizitionand o masina de spalat (pentru ca aveam nevoie de ea, logic) noua sa beneficiez de ea in conditii normale, nu sa fiu nevoit sa o repar. Sper sa nu mai pateasca nimeni asa ceva.


reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +3
0
erata
Postat de Demirsha , iunie 01, 2009
in loc de "au vorbit" -> "a vorbit"
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +3
0
Asta e NIMICA TOATA
Postat de Gigel mititel , iunie 15, 2009
Noi am luat de la CASA AUTO IASI un Mitsubishi COLT DE 15.000 euro si dupa o luna i-a picat ambreaju la nici 500 km parcursi. CE CREDETI FRATILOR ? Am platit 2500 roni reparatii dar nu la Iasi ci la Galati, ca astia din Iasi vroiau sa ne taxeze dublu. Cica ambreaju e consumabil....
Jmecherii traiesc bine in tara asta si pot sa semneze si garantii ca oricum nu-i doare capu. Se disculpa...cica utilizatoru e vinovat.

PAI FRATILOR SUNTEM VINOVATI CA ACCEPTAM TOTUL ASA USOR.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +5
0
sal
Postat de sergiu , mai 08, 2010
buna.am si eu o intrebare: mi s-a stricat masina de spalat,am sunat la service si ma tot mint aia k vin,ba spat viitoare,ba ca nu au timp,ba cand o sa aibe drum,etc....deci,c pot fce ,sun la protectia consumatorului?sau kui trebuie sa ma adresez?ms
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -1
0
merita batuti la mm2
Postat de moartea , septembrie 16, 2010
tipica romanie oricum un sfat pe viitor nu mai lua prin curier dute la fata locului fai o proba( nu pateste nimic masina fara apa 1 minut)aigurate ca totu e ok vizula si functional (uitate bine si in interior si prin fund). LA ROMANI SE POARTA JAF LA PRET DE NOU SI C E VREI DOMNE NU ITI CONVINE.... data viitoare ia o ranga lapurtator si dute la mangaiat cocostarcii de la firma respectiva , si eu am avut sou cu ei din cauza unui sistem audio de kko , le-am facut o paranghelie de zile mari la magazin de nu stiau pe unde sa o mai scoata , le-am demonstrat inca o data cat de prosti sunt si mi-am recuperat banii integral si mii de scuze( cu care ma sterg fix in c.r). I-a cumpara din exterior sa vezi serviciu de clienti adevarat prompt si ajunge la tine acasa lacrima , altfel le ia gatu la curierii romani. FUCK YOU ROMANIA si stim cu totii de ce... o zi buna
ps pt ala cu gramatica - dati dra.. foc si lasane .... mori de foame cu ea cu tot
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -4
0
teapa pieseauto99
Postat de marian manole , septembrie 20, 2011
asa am patit si eu cu constanta de la pieseauto99.ro, am cumparat o caseta de directie reconditionata, care de fapt era o caseta defecta vopsita frumos,garantia nu era stampilata, era doar semnata deci falsa, neprecizand nicaieri locatia si firma care se ocupa de garantii, teapa la ziua mare!! feriti;va de produsele celor de la constanta mai exact pieseauto99.ro ....casete directie defecte vopsite frumos...
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +1
Scrie un comentariu
mai mic | mai mare

security image
Introduceti caracterele afisate


busy
Ultima actualizare în Miercuri, 27 Mai 2009 08:30
 
originals.ro

Autentificare