Reclamatie tratament clienti persoane fizice la BCR PDF Imprimare Email
(0 voturi, in medie 0 din 5)
Scris de ibolya   
Luni, 01 Februarie 2010 16:21
La BCR Tg.Mures, s-a intordus sistemul de alocare a numerelor la intrare in banca pentru ca clientii sa fie serviti in ordinea sosirii lor la banca, cel putin asa apare pe afisuri. In data de 29 ianuarie 2010 am intrat in banca si am luat numarul 931 la ora 15:58 si la ora 16:43 inca nu am fost chemata la caserie sa achit o chitanta (care dureaza cca 1 minut).

Mentionez ca numarul 930 a fost servit cu 2-3 minute dupa ora 15 deci puteam astepta in orice moment sa fiu chemtata; dar nu am fost. Intre timp toti cei care au intrat dupa mine au fost serviti si plecati de mult, si tot veneau noi clienti care la randul lor au fost si ei serviti.

Cand am intrebat la caserie cum este posibil asa ceva au raspuns ca ceilalti clienti au fost personae juridice si de aceea au fost serviti cu prioritate. De ce nu se poate face separat o caserie pentru personae fizice ? In sfarsit am reusit sa achit chitanta mea la ora 17:36. Nu mi se pare normal ca o personae fizica sa piarda o dupa masa intreaga pentru a plati in cateva secunda o chitanta.
Trackback(0)
Comentarii (3)add
0
...
Postat de Chivu Gheorghe , mai 10, 2011
ma numesc Chivu Gheorghe zis Lili, sunt din sat Huluba, com. Vulturesti, Arges si as dori sa sesizez si eu OPC-ul in legatura cu asa zisul magazin al satului, pubela satului, unde matroana, scuze patroana comercializeaza paine si alimente perisabile in conditii total insalubre, fara acte de provenienta, cumpara tuica din sat si o comercializeza acolo, iar in tot magazinul este un miros izbitor de ciuperca de mucegai.....
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
0
angajata anului 2013
Postat de dinicu alberto , ianuarie 14, 2013
buna ziua,propun pe angajata model pe 2013 pe doamna Manuela Agafitei consilier client zona rapida bcr traian piatra neamt deoarece favorizeaza nepotismul bancar iar clientul de rand este umilit la ghiseu...am stat 1 ora pt a plati o taxa pt permis in 2013 ....pe motiv ca pt muritorii de rand nu merg programele...doar pt rude si nepoti...!! mentionez ca toate acestea se pot proba cu camerele bancii ...nu am fost lasat sa fac reclamatie la banca vad ca personalul este foarte unit.....in fine clientii vad ca ocolesc tot mai mult brc iar eu nu stiam de ce ...va multumesc!!
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +1
0
...
Postat de dorina001 , martie 27, 2013
buna ziua... in data de 24.03.2013 am fost la magazinul situat pe strada spataru preda nr21 bl129 a ap 3 unde am cerut o sticla de prigat aceasta nu avea termen de valabilitate pe ea iar dak ma dus inapoi cu stlicla mi sa pus interdictie de a mai intra in acel magazin. tin sa mentionez ca nu se da bon de casa iar ciocolata nu este tinuta in conditi de pastrare
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
Scrie un comentariu
mai mic | mai mare

security image
Introduceti caracterele afisate


busy
 
elefant.ro

Autentificare