Vizitatori online
Avem 12 vizitatori online
Ultimele postari
|
Reclamatii
YOXO strica imaginea Orange |
|
|
|
Scris de adrian
|
Luni, 14 Decembrie 2020 19:54 |
Am vazut o reclama la serviciul YOXO promovat de Orange. Mi s-a parut interesant si am zis ca in loc sa-i mai cumpar cartele prepay fiului meu, e mai potrivit sa-i iau un abonament YOXO mai ales ca avea si 20 gb trafic de internet la 19 lei/luna.
Am descarcat aplicatia pe mobil si am introdus numarul de telefon si card-ul de pe care sa se plateasca abonamentul. Apoi dupa mai putin de 1 luna imi spune ca nu-i mai functioneaza telefonul. Cand sa sun la 300, intr-adevar, numarul era suspendat. Am sunat de pe numarul meu, le-am spus care e problema, s-au uitat in sistemul lor si m-au informat ca numarul este suspendat pentru neplata. Nici pana acum nu am inteles de ce nu au trimis vreun sms sau orice alta forma de alertare ca nu au reusit sa ia banii de pe card.
Avand in vedere ca este un abonament online (cel putin asa se lauda) le-am spus ca vreau sa platesc online cu cardul. Spre surprinderea mea, abonamentul online daca devine restant nu se poate plati online ci doar la ghiseu, si cum YOXO nu are ghiseu propriu, trebuie sa te deplasezi la un Orange Shop si sa faci plata.
Am plecat la Orange Shop si am platit 33 lei ca atat se pare ca aveam restanta (nici acum nu am inteles de unde 33 de lei daca abonamentul era 19 lei/luna). Am intrebat cand va fi telefonul functional. Mi s-a spus ca in vreo 30 de minute va functiona totul normal.
Au avut dreptate partial, in sensul ca dupa vreo 30 de minute numarul putea fi apelat si cam atat. A doua zi am incercat sa sun din nou la relatii cu clientii (300). Nu a mers de pe YOXO asa ca am sunat de pe Orange. Le-am spus povestea din nou. Au verificat in sistemul lor si numarul era in continuare suspendat. M-au pus in asteptare de vreo 2 ori, apoi m-au transferat la un alt operator, am reluat povestea de la inceput, iar m-a pus in asteptare. Dupa vreo jumatate de ora mi-a spus ca a transmis o cerere catre departamentul tehnic si ca ma v-a suna a doua zi dimineata cand se va rezolva problema.
Intre timp au trecut inca 4 zile. Am sunat la call center si mi s-a spus sa astept rezolvarea problemei de catre departamentul tehnic. A doua zi am mers din nou in Orange Shop si mi-au spus ca deoarece acest tip de abonament este online, erorile si orice probleme apar se rezolva tot online sau prin call center. Evident ca atunci cand am vrut sa platesc online mi s-a spus sa merg la Orange Shop ca in acest caz abonamentul nu mai era online.
Sunt curios cat timp poate sa dureze rezolvarea acestei probleme tehnice. Daca as fi avut posibilitatea as fi trecut numarul din nou pe cartela prepay (dar ce sa vezi nu se poate deoarece e suspendat cu toate ca acum nu mai am nici o restanta si doar Orange, proprietarul YOXO are restante la mine). De 2 saptamani incerc sa rezolv aceasta problema cu un abonament online si numarul este in continuare suspendat. Bravo Orange, serviciul tau online proaspat lansat functioneaza mai prost decat orice serviciu de telefonie (adica nu functioneaza de loc).
|
Ultima actualizare în Luni, 14 Decembrie 2020 20:40 |
|
Enel plus matematica egal reclamatie |
|
|
|
Scris de Adrian
|
Marţi, 11 August 2020 08:11 |
Istoria mea cu Enel a inceput de vreo 2 ani. In fiecare luna imi calculau un consum mai mare decat cel real. Cand transmiteam index-ul imi faceau recalcul si imi dadeau o factura storno dar in luna urmatoare imi dadeau o factura care depasea factura storno samd.
La acest moment folosesc aplicatia lor my.enel.ro, facturile imi vin pe email si totul ar trebui sa fie perfect. Nu este. Am facut o cerere acum vreo 6 luni, nu am primit raspuns. M-am incapatanat si am mai facut o alta cerere folosind aplicatia si inca nu am primit raspuns. Imi vin mesaje in care mi se spune ca trebuie sa platesc 3 lei pentru 118 kwh (nu stiam ca s-a ieftinit chiar atat de mult curentul electric) dupa care altul ca trebuie sa platesc 16 lei pentru 10 kwh.
Problema este ca din cauza facturilor storno si a refacturarilor nu mai reusesc sa inteleg cat am de platit. Astfel daca adun toate facturile care apar in meniul "Lista facturi" din aplicatia MyEnel obtin 20,99 lei. Daca folosesc meniul Sold Rapid obtin 186,74 lei. Azi am sunat la numarul de contact 021-9977 si dupa mai multe tentative am reusit sa intru in contact cu unul dintre consultantii Enel ca sa stiu cat am de plata. Foarte serviabil, consultantul Enel a zis ca trebuie sa faca cateva calcule si ca ma va suna inapoi sa-mi comunice cat am de plata. Dupa aproximativ 10 minute primesc un apel si mi se spune suma de 252,24 lei. Incepem sa comparam facturile si valorile acestora. Dl. consultant Enel are o factura in valoare de 5,92 lei in plus fata de ce gasisesm eu in aplicatia MyEnel la meniul Facturi si Plati (suma de 5,92 lei a fost platita in 27.07.2020 dar conform consultantului Enel, aceasta nu aparea ca platita in sistemul lor informatic). In regula dar de la 186,74 lei si pana la 252,24 lei e mai mult decat acea factura. Consultantul ma anunta ca el a adunat toate facturile si a ajuns la 252 lei si ca aceasta este suma pe care trebuie sa o platesc. Degeaba ii explic ca aplicatia nu imi permite sa platesc orice suma ci doar facturile ce apar in aplicatie. In timp ce sunt la telefon refac calculul si obtin 192,66 lei si ii comunic rezultatul. Consultantul imi spune fara nici o ezitare ca daca am obtinut 192 lei atunci sa platesc 192 lei. Pana acum cateva minute aveam de platit 252 lei acum 192, ce sa mai inteleg?
Sa recapitulam:
1. Aplicatia in lista facturi imi afiseaza facturi a caror suma este 20,99 lei
2. Aceeasi aplicatie in meniul Sold Rapid imi spune 186,74 lei
3. Consultantul imi spune ca trebuie sa platesc 252 lei si ca am o factura (pe care o platisem) in plus fata de ce stiam eu de 5,92 lei
Stimate Enel, nu cred ca ai trecut Bac-ul la Matematica pentru ca nu esti in stare sa faci adunari simple. Nu stiu cine poate intelege ceva din sumele de mai sus. Probabil ca si altii, ca si mine s-au dat batuti, au platit cat li s-a spus si astfel, compania Enel obtine cu 35% mai multe venituri (necuvenite) pentru ca ne face cu nervii si reinventeaza matematica. |
Ultima actualizare în Marţi, 11 August 2020 09:10 |
Reclama mincinoasa la Black Friday de Primavara de la MediaGalaxy |
|
|
|
Scris de Adrian
|
Marţi, 19 Mai 2020 11:13 |
Imediat ce s-a incheiat starea de urgenta, magazinele au lansat oferte promotionale pentru a atrage clientii si a scapa de stocuri. In perioada 15-20 Mai, MediaGalaxy si Altex au lansat Black Friday de Primavara. In oferta lor am gasit niste baterii ce erau numai bune pentru termometru.
Am verificat stocul in magazinul cel mai apropiat (MediaGalaxy Orhideea) si pentru ambele produse apare ca stocul este suficient.
Ca urmare am plecat spre magazin si acolo am constatat ca nu exista nici unul din acest produse, in schimb exista suficiente produse similare la un pret de 7 ori mai mare. Am Intrebat angajatii magazinului. Unul dintre acestia a verificat cele de mai sus, a verificat standul si apoi s-a dus sa discute cu directorul de vanzari al magazinului. Dupa cateva minute a revenit si m-a informat ca cele doua produse au expirat si au fost scoase de la raft pentru ca nu mai puteau fi vandute si ca vor fi scoase si de pe site. Am verificat in ziua urmatoare si situatia este la fel, MediaGalaxy continua sa faca reclama mincinoasa la cele doua tipuri de baterii, stocul apare suficient in magazin in conditiile in care in magazin produsele nu exista si conform celor spuse de angajatii MediaGalaxy, acestea sunt expirate, deci nu mai pot fi vandute. Oare cate dintre produsele din oferta BlackFiday de Primavara de la Altex si MediaGalaxy sunt in aceeasi situatie?
|
Ultima actualizare în Marţi, 19 Mai 2020 11:19 |
|
Valy Bt olx - tepar din Botosani |
|
|
|
Scris de John
|
Sâmbătă, 09 Mai 2020 06:23 |
Evitați acest individ, este țepar, trimite produse cu probleme sau chiar alte produse decât cele promise apoi va blochează si nu mai puteți da de el sa va recuperați banii |
Ultima actualizare în Marţi, 19 Mai 2020 05:58 |
Scris de Mariana Tenenhaus
|
Miercuri, 04 Decembrie 2019 11:12 |
Sunt abonata Orange, cu numărul 0744919758.
Luna trecută, cu ocazia plății lunare a abonamentului, cei de la centrul respectiv, m-au convins să trec la un contract mai bun, care la același preț îmi oferea mai mult internet.
Peste două zile am fost sunată de către un consultant Orange, s-a prezentat Adrian Stanciu, și mi-a oferit un abonament și mai bun, pe care l-am acceptat, după ce mi-a spus că nu am nimic de făcut.
Acum câteva zile, când m-am dus să achit factura, mi s-a spus că trebuie să plătesc două abonamente, pentru numărul meu de telefon, întrucât acel consultant nu s-a ocupat de anularea primului contract, cel de la centrul local unde plătesc de obicei.
Am refuzat să mai plătesc, am trimis o sesizare online, azi am fost sunată de către alt consultant Orange, evident un neisprăvit, care mi-a spus că nu au cum să anuleze niciunul dintre contracte, decât cu plata unor penalități. de care nu mă simt cu nimic vinovată. |
Ultima actualizare în Miercuri, 04 Decembrie 2019 11:16 |
|
|
|
<< Început < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Următor > Sfârşit >>
|
Pagina 1 din 80 |
|
|