Vizitatori online
Avem 69 vizitatori online
Ultimele postari
|
Primul site de reclamatii - Reclamagiu.ro
885
(1 vot, in medie 1.00 din 5)
Reclamatii -
Reparatii - service
|
Scris de nicknick
|
Marţi, 11 Noiembrie 2014 07:57 |
am si eu o reclamatie de facut pt firma Samsung.
In luna mai 2014 am achizitionat un aspirator Samsung cu capacitate 1600 W. Totul bine si frumos pana la a 3-a sau a 4-a utilizare cand nu mai tragea.
Acum 2 saptamani l-am dus in service de pe Iuliu Maniu si la ridicare mi s-a precizat ca nu i s-a facut nimic, doar nu stiu ce filtre au fost scuturate si ca aspiratorul functioneaza in parametrii normali.
l-am luat acasa si dupa o zi l-am folosit si surpriza. NU FUNCTIONEAZA IN PARAMETRII NORMALI ci de abia trage.
la sesizarea facuta catre ei, mi s-a raspuns ca de fapt ca produsul prezenta filtrele incarcate si ca acestea trebuiesc inlocuite si nu ca functioneaza in parametri mnormali cum mi s-a spus la ridicare.
Pretul acestor filtre este de aproximativ 89 lei; 45 lei cel de la intrare, iar cel de sub recipientul de praf 44 lei pt ca producatorul nu precizeaza care este durata de viata a filtrelor; aceasta variand in functie de cantitatea de impuritati aspirate.
din ce imi spun ei, e ca si cum eu m-am dus si am tras cu aspiratorul respectiv 1 kg de paf si s-a ales praful de filtrele lor.
ma gandesc sa fac reclamtie la OPC pt ca nu mi se pare fair sa ma puna sa platesc.
|
Ultima actualizare în Duminică, 16 Noiembrie 2014 19:49 |
883
(1 vot, in medie 5.00 din 5)
Reclamatii -
Shopping
|
Scris de adyyy
|
Luni, 06 Octombrie 2014 18:10 |
Pe linga evaziune fiscala aceasta firma LUKOIL ca si MOL nu livreaza cantitatea de combustibil pe care o platesti. Eu personal am rezervor de gpl de 34 litri unde i-mi intra 28 litri adica 80% din capacitate conform normelor de securitate a rezervoruli si la hotii de la LUKOIL si MOL mi s-a livrat 34,5 si respectiv 34 litri de gaz.. Nu stiu unde au pus ei acest gaz daca capacitatea totala a rezervorului este de 34 litri. Va rog sa faceti investigatii la aceste firme findca protectia consumatorului nu au competenta de a verifica aceasta situatie. Acesta a fost raspunsul lor din Piatra Neamt cand am facut sesizarea si mai mult ei nu au cum sa vereifice sistemul de livrare a gpl-ului. Cu stima Ady Luchian |
Ultima actualizare în Marţi, 04 Noiembrie 2014 18:17 |
876
(1 vot, in medie 1.00 din 5)
Reclamatii -
Shopping
|
Scris de rora9
|
Vineri, 09 Mai 2014 21:22 |
Buna... uite cum iau teapa romanii ce doresc produse de calitate, scot banii multi din buzunar si asteapta CU SAPTAMANILE sa le vina marfa din depozitul aflat in Germania, caci firma are partener german si in nume apare etnia respectiva mentionata... iar produsele au si preturi pe masura iluziei calitative create, caci totul sugereaza calitatea germana care este o biata chinezarie, nemotivat vanduta scump, motivarea poate ar fi lacomia PARTENERULUI NEAMT, CACI SE STIE CA NEMTII CAND SUNT CORECTI E MINUNAT, DOAR CA NU SE SPUNE CUM E REVERSUL MEDALIEI, ADICA CUM E CAND NEMTII SUNT PORCI, ADICA CA SUNT CEI MAI MARI PORCALAI POSIBILI DINTRE TOATE ETNIILE.cU AAALTE CUVINTE AM DAT UN SAC DE BANI PE NISTE CHINEZARII. uN INCARCATOR DE ACUMULATORI IN COMERT ESTER CHINEZESC SI FACE 15 LEI MAXIM, EU RECENT AM GASIT UNUL LA 5 LEI CU ABSOLUT TOT PREVAZUT SA FACA, INCARCA DE LA 3-12v, ARE SI PT BATERII ROTUNDE SI PT CELE DREPTUNGHIULARE CU DOUA IESIRI DISPOZITIV DE INCARCARE SI COSTA 5 LEI... IAR EU PE UNUL CE ARE LEDURI PREVAZUTE DIN FABRICA, DAR NU FUNCTIONEAZA ... EXACT CELE CARE AR TREBUI SA INDICE DACA FUNCTIONEAZA SI CAND INCETEAZA SA FUNCTIONEZE INCARCATORUL DE 119 LEI, CARELE DESI COSTA 119 LEI, NU POATE SA SI TRANSFORME CURENTUL DE LA 220 LA 9 VOLTI, CI ARE NEVOIE DE TRANSFORMATOR CE IL SI ALIMENTEAZA PE ACESTA CU EN ELECTRICA CE MAI COSTA 50 LEI SI CU PLATA TRANSPORTULUI, FAC 200 LEI.dAR NU E FUNCTIONAL. aM DAT DEGEABA 200 LEI, CACI DE LA ASA PRET SI PRODUSE GERMANE AM PRETENTIE LEGITIMA DE CALITATE... DE LA PRODUSUL ACHIZITIONAT LA DERUTA CU 5 LEI CE FACE ACELASI LUCRU NU AM PRETENTII DE CALITATE, DEOARECE SUNT RATIONALA SI NU AM PRETENTII: LA 5 LEI, CE SA VREI SI DACA E DEFECT DIN MAGAZIN NU E MARE SCOFALA...INSA DACA COSTA CATRE 200 LEI SI E DEFECT DIN LIVRARE, IAR RECLAMATIA MEA SCRISA CATRE VANZATORUL SITE-ULUI NU PRIMESTE RASP[UNS DE LA FIRMA ACEEA CARE OFERA SI SERVICIUL DE CONSULTANTA SI ASISTENTA LA TF SI CUM FIIND FEMEIE NU MA PRICEP SI MA BUCUR SA AM UN SPECIALIST IN ELECTRONICE SI ACELA IMI EXPLICA CE E CU mAh SI CA EI SUNT CEI CE DAU PUTEREA INTR-UN ACUMULATOR SI EU ALEG CE ERA MAI SCUMP IN SITE-UL LOR, ADICA CE AVEA 500 MAH INSA DEGEABA CA INCARCATORUL DE 119 LEI NU DUCEA DECAT LA 200 MAH SI PUTEAM SA EVIT ATATEA CHELTUIELI...
|
Ultima actualizare în Duminică, 16 Noiembrie 2014 20:03 |
Citeşte mai mult...
|
|
877
(3 voturi, in medie 2.33 din 5)
Reclamatii -
Shopping
|
Scris de dutu
|
Luni, 19 Mai 2014 12:13 |
Un sfat : Nu cumparati niciodata miere facuta de "Mos Costache". Imediat ce a aparut a fost foarte buna, a schimbat insa reteta pentru ca, deh, trecuse perioada de lansare si acum a trecut pe pacalit omul ! INDIFERENT ce miere este, de salcam, tei ori polifrora, nu luati miere de la mosul Costache. Personal putin imi pasa ca sunt borcanele sigilate, le deschid mai pe sest si trag o gura zdravana de miere. E incredibil, numai gust de miere adevarata nu e Faceti si voi la fel, degustati mierea inainte sa o puneti in cos. Veti fi uimiti si imi veti multumi de sfat. Distribuiti asta pe unde puteti, facebook ori bloguri. E in sprijinul nostru si pentru a ii da batai de cap mosului. |
Ultima actualizare în Marţi, 04 Noiembrie 2014 18:22 |
Reclamatii -
Shopping
|
Scris de mitza
|
Joi, 04 Septembrie 2014 11:57 |
Bun gasit, Legat de siteul divin.ro . Nu recomand sa achizitionati ceva de acolo . Comanda pe site apare ca fiind livrata in maxim 48ore , insa nici dupa 4 zile nu am primit comanda .
Iar raspunsul a fost SEC , vom cauta ce ati comandat in bucuresti si va vom trimite, bun trebuia sa fiu anuntat nu ? raspunsul a fost asemenea sec, nu am gasit-o , bun si de ce o tineti pe stoc ? nu anuntati clientul ?
Conversatia mai jos
|
Ultima actualizare în Duminică, 16 Noiembrie 2014 20:04 |
Citeşte mai mult...
|
884
(38 voturi, in medie 2.50 din 5)
Reclamatii -
Locuinte
|
Scris de Cumparator Apartament Romeo Iliescu
|
Marţi, 04 Noiembrie 2014 12:18 |
Buna ziua oameni buni, as vrea sa reclam un proiect bine pus la punct de unul din cei mai mari infractori din Rm Valcea (ROMEO ILIESCU) acesta fiind un mincinos dezvoltator al unui proiect de apartamente de langa supermarketul kaufland Rm Valcea. Am avut proasta inspiratie sa cumpar un apartament facut de acesta printr-un antecontract fiind mentionat faptul ca apartamentul v-a fi dat la cheie. Dupa ce am achitat tot pretul integral am asteptat finisarea acestui bloc si asa s-a si intamplat. dupa 2 luni de intarziere si 6 luni de asteptare a liftului am constatat faptul ca una din bai nu a fost finisata pt simplu fapt ca multi vor in loc de baie sa faca dressing si tot asa si a preferat sa lasa camera asa, de parca nu ar fi fost de ajuns ni s a vorbit foarte urat din partea domnului ROMEO ILIESCU plus ca ni s a dat replica sa-l dam in judecata daca nu ne convine. Bine inteles ca nu am facut-o. Dupa o perioada de 3 4 zile am incercat sa l contactam sa cerem despagubiri dar fara succes, ne-a inchis telefonul in nas. Dupa o alta perioada ni s a spus ca daca vrem sa parcam masina in parcarea care e destinata blocurilor sa platim 100 lei. Am refuzat stiind ca alti locatari nu platesc pt aceasta. Am incercat tot fara succes sa-i facem o reclamatie la primarie dar bine inteles ca acesta are relatii peste tot si ne-am trezit cu usa inchisa in nas. Daca ar fi sa caracterizez aceasta pers ar insemna sa spun ca este un om prost crescut si pe jupuit bani. Dupa o perioada de aprox 6 luni ne am trezit cu o alta constructie in fatza geamurilor la nu mai putin de 3 metri care ne a luat toata lumina si peisajul. As vrea ca toti cei care aveti probleme cu aceasta persoana sa postati aici reclamatiile voastre. Constructia blocurilor e una foarte proasta cu usi aduse din china si tot ce se poate mai ieftin. Am avut numai probleme pe sederea noastra in acest apartament, pe vecinii ii auzi si cand merg la baie, sa nu mai spun de alte zgomote. Nu recomand achizitionarea acestor apartamente,chiar daca va ia ochi cu parchet chinezesc si alte ieftinituri. Opriti dezvoltatori acestia croiti doar pe profit. |
Ultima actualizare în Marţi, 04 Noiembrie 2014 12:39 |
Reclamatii -
Shopping
|
Scris de Simion Horatiu
|
Miercuri, 28 Mai 2014 13:49 |
Am comandat un produs industrial pentru aspirarea rumegusului rezultat in urma prelucrarii materiilor lemnoase din atelier. El mi-a facturat produs industrial si ei au cumparat o porcarie de produs hobby pe bani de nimic si pe care ulterior mi l-au revandut la pret de utilaj industrial. Site-ul este www.euroutilaje.ro si EVITATI-L. Produsele sunt doar intermediate si aveti toate sansele sa luati teapa. Nu are nimic pe stoc doar cand ii spui atunci incepe si cauta orice porcarie pe care o revinde. Ing. Dumbrava Constantin Adresa str. Alexandru Vlahuta nr.25 Focsani jud. Vrancea cod. 620166 Telefon/Mobil 0744/518 339 0722/337 155 0760/448 832
|
Ultima actualizare în Marţi, 04 Noiembrie 2014 12:46 |
872
(1 vot, in medie 1.00 din 5)
Reclamatii -
Reparatii - service
|
Scris de Radu Marian
|
Marţi, 25 Martie 2014 19:36 |
Buna ziua,
Atasat regasiti raspunsurile sesizarilor mele catre service-ul ServSkills. De asemenea atasaz fisa de service in care se mentioneaza faptul ca mi-am retras telefonul din service. Ei imi raspund cu: " Va informam ca situatia produsului dvs. inregistrat in service ServSkills cu fisa nr. 691656 a fost finalizata cu statusul: DEFECT NEMANIFESTAT. "
Nu recomand si doresc sa fac o sesizare acestui service, deoarece serviciile prestate clientilor sunt de ce-a mai mica calitate. Cand am lasat telefonul in service, unui alt client i-a fost comunicat faptul ca superiorul domnisoarei din front office nu doreste sa stea de vorba cu clientul. Eu am solicitat sa vorbesc cu un team leader sau un supervizor si mi-a fost raspuns foarte impertinent de catre domnisoara din front office ca nu am ce sa discut cu un superior, toate plangerile sa le formulez dansei. Am cerut o explicatie de ce dureaza asa mult ca un produs post garantie sa fie reparat si mi s-a comunicat ca de 12 zile se asteapta touch screen-ul... daca se verifica in sistemu celor de la service se va observa ca de telefon nu s-a atins nimeni decat in data de 20 - 21 .03.2014 cand am dat primul mail catre service. Atitudinea domnisoarei lasa mult de dorit - mentionandu-mi pe un ton superior faptul ca nimeni nu e obligat sa imi repare mie telefonul desi platesc eu in 3-5 zile. Va rog analizati dumneavoastra raspunsurile primite sesizarilor mele si veti trage concluziile. NU RECOMAND SERVICIILE ACESTUI SERVICE !!!
Mai jos va ve-ti convinge de raspunsurile primite.
ultimul mail primit de la service:
Stimate client,
Va informam ca situatia produsului dvs. inregistrat in service ServSkills cu fisa nr. 691656 a fost finalizata cu statusul: DEFECT NEMANIFESTAT.
Cu stima, Echipa ServSkills
----- Forwarded Message ----- From: Radu Marian To: ServiceDaniel Iordache | ServSkills Cc: Service Servskills ; ServiceCatalin Achim | ServSkills Sent: Sunday, March 23, 2014 5:28 PM Subject: RE: ServSkills - mesaj formular contact
Va multumesc pentru mail-ul standardizat. Nu doresc sa fiu genul de client dificil si nemultumit dar macar mail-ul dumneavoastra se imi raspunda cerintelor mele. Nu inteleg ce trebuie sa verificati la un telefon? In plus nu cred ca puteti sa il livrati dumneavoastra, intrucat l-am adus personal in service. Pe site-ul dumneavoastra este afisat un slogan : " Timp mediu de reparatie: 6 zile " eu zic ca pentru un touch screen nu sunt necesare. Este un proces ce dureaza maxim 1 zi. Sunt foarte nemultumit de serviciile dumneavoastra si de modul cum gestionati clientul. -------------------------------------------- On Fri, 3/21/14, Daniel Iordache | ServSkills, Service <
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
> wrote:
Subject: RE: ServSkills - mesaj formular contact To: "
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
" <
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
> Cc: "Service Servskills" <
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
>, "Catalin Achim | ServSkills, Service" <
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
> Date: Friday, March 21, 2014, 2:52 PM Buna ziua, Produsul se afla in curs de verificare si imediat ce va fi reparat, se va expedia catre dumneavoastra. Va asiguram de faptul ca se va depune tot efortul astfel incat situatia sa fie remediata cat mai rapid. Echipa Servskills va multumeste si va sta permanent la dispozitie pentru orice solicitare legata de serviciile noastre! Multumesc / Best regards, Daniel Iordache Customer Support +40 742 726 843
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
www.servskills.ro Grant Shopping Center | 148, Virtutii Street Bucharest 060787, Romania Acest mesaj si documentele atasate sunt pentru a fi citite numai de catre destinatarul mesajului. Mesajul si atasamentele acestuia pot contine informatii confidentiale, care sunt protejate prin politica de confidentialitate a companiei. In cazul in care nu sunteti destinatarul acestui mesaj (sau nu sunteti o persoana autorizata pentru administrarea acestei adrese de email) nu va este permisa copierea, folosirea sau expedierea catre terti a acestui mesaj sau a atasamentelor acestuia. Daca acest mesaj v-a fost trimis dintr-o eroare umana, va rugam sa informati imediat expeditorul si sa stergeti acest e-mail. This e-mail message and any attachment are intended exclusively for the named addressee. They may contain confidential information which may also be protected by professional secrecy. Unless you are the named addressee (or authorised to receive for the addressee) you may not copy or use this message or any attachment or disclose the contents to anyone else. If this e-mail was sent to you by mistake please notify the sender immediately and delete this e-mail. SAVE PAPER - THINK BEFORE YOU PRINT www.servskills.ro -----Original Message----- From:
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
[mailto:
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
] On Behalf Of
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Sent: 20 March 2014 22:49 To: Service Servskills Subject: ServSkills - mesaj formular contact Buna ziua, Am la dumneavoastra un Allview P5 Qmax pentru inlocuirea unui touchscreen . fisa nr 691656 / 13.03.2014 Tinand cont ca nu este o reparatie pe garantie, ci contra cost, nu inteleg de ce trebuie sa astept cele 15 zile - prevazute legal pentru garantie. Va rog sa ma instiintati despre evolutia reparatiei cat mai urgent. Am nevoie urgenta de telefon. Allview Brasov mi-au cerut si o suma de bani mai mica dar si o perioada de 5 zile de reparatie decat dumneavoastra. Nu mi se pare corect sa platesc un serviciu si sa astept ca la garantie. Cu stima, Radu Marian Radu Marian
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
0721688725
|
Ultima actualizare în Marţi, 04 Noiembrie 2014 18:08 |
|
882
(2 voturi, in medie 3.00 din 5)
Reclamatii -
Internet
|
Scris de cozma marioara
|
Duminică, 14 Septembrie 2014 10:44 |
Buna Ma numesc cozma marioara si vreau sa reclam spargerea adresei de mail
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
pt a mi se fura un cont pe dark orbit si poate mult mai mult dar inca nu imi dau seama.va rog sa luati masurile pt blocare a mailului si a contului pe Dark orbit deoarece acolo am facut unele tranzactii onlilne. Numele de utilizator pe Dark orbit era mia-cz si cel care mi la spart foloseste ***speedy*** .Eu i-am anuntat si m-au indrumat aici ca fara o sesizare de la d-voastra nu pot face nimic va multumesc |
Ultima actualizare în Marţi, 04 Noiembrie 2014 18:19 |
Reclamatii -
Transport
|
Scris de VanatorulDeTarani
|
Joi, 31 Iulie 2014 02:43 |
Buna ziua,
Doresc sa fac reclamatie impotriva numitului Veltanescu Gheorghe (sau Veitanescu Gheorghe - deoarece are un scris indescifrabil si de analfabet in Procesul Verbal ) si a celorlalti 3 angajati STFC Tmisoara, unitatea caransebes, angajati ai Regionalei de Transport Ferovial Calatori TM, cu sediul in localitatea Timisoara, str Garii, nr 2, Jud Timis, care se aflau in atributiuni de serviciu pe trenul 1696 la data de 28 Iulie 2014, tren care circula din Timisoara in directia Bucuresti deoarece:
|
Ultima actualizare în Duminică, 16 Noiembrie 2014 20:05 |
Citeşte mai mult...
|
Reclamatii -
Autoritati
|
Scris de theo
|
Marţi, 01 Iulie 2014 15:15 |
in orasul buzau, ca si in alte cateva orase [din cate am auzit], se percepe un bir oneros destul de mare: apa de ploaie [desigur, sub o denumire mai savanta : apa pluviala !!!!]. taxa este introdusa pe factura de apa si canal, insa destinatia ei este primaria locala !!!! asta am aflat din cercetarile si chestionarile pe care le-am facut in randul functionarilor de la regia de apa a urbei.
il intreb pe d-l prim-ministru daca stie cum ii jupoaie primarii sai pe oamenii si asa saraciti, care jertfesc mai mult de jumatate din venituri pentru a plati lacomele companii care furnizeaza utilitatile indispensabile oricui la preturi astronomice !!!! daca mai adaugam la lista de cheltuieli lunare sumedenia de rate la banci, intrebarea fireasca ar fi: cu ce mai poate trai omul nevoias ?
theo
ps: din nefericire nu am imprimanta ca sa va trimit o copie a ultimei facturi la apa, insa va pot spune doar ca suma pentru consum individual ultra-redus este de 10 lei, iar taxa pe apa de ploaie este de 90 lei, plus tva !!!!!!!!!!!!! inmultiti cu numarul gospodariilor dintr-un oras de talia buzaului si aflati cat intra in visteria primarului.... |
Ultima actualizare în Marţi, 04 Noiembrie 2014 18:02 |
875
(9 voturi, in medie 4.22 din 5)
Reclamatii -
Angajatori
|
Scris de Popescu
|
Vineri, 25 Aprilie 2014 06:08 |
S.C. Centro Formazione Professionale Ro SRL (isi mai spun si CeFop, adica Centrul de Formare Profesionala): spun ca firma mama este in Italia iar firma romaneasca isi are sediul in Cluj.
Dumnealor spun ca se ocupa cu livrarea programelor de formare profesionala in domeniul IT. Ce au mai special acestia este faptul ca recruteaza oameni care sa fie agenti de vanzari prin telefon de la domiciliu, spun ei cu contract de munca - numai ca de fiecare data cand ii intrebi de contract, apar probleme: contract de munca necompletat, nesemnat de angajator si nestampilat; iti cer sa incepi sa vinzi fara sa semnezi contractul si daca pui prea multe intrebari legate de acest aspect, se supara. Interviul, training-ul, semnarea contractului si activitatea se desfasoara absolut de la domiciliul angajatului. Aveti grija sa nu faceti fisa de medicina muncii degeaba pentru ca ei recruteaza din alte orase decat Cluj si se scuza ca nu au contracte de munca semnate cu clinicile din alte orase. Inclusiv cursurile predate in IT se desfasoara la domiciliu: doar consultantul didactic vine acasa probabil sa evalueze averea viitorului cursant daca se inhama la un credit pentru plata cursului respectiv. Va veti trezi cu banii dati pe analize din portofelul dvs, veti munci gratis pentru ei si nu va vor plati nici macar pachetele de curs pe care le-ati vandut. Contractele de munca pe care vi le vor trimite prin e-mail sunt nule fara numele reprezentantului legal si fara semnatura acestuia sau stampila. Daca le atragi atentia, se supara si te ameninta. Aveti mare grija cu acestia! Chiar si firma este infiintata pe 1 aprilie 2014 de ziua pacalelii.
Adresa web din Italia spun ca este aceasta: http://www.accademiaformazioneinformatica.it/
Adresa web din Romania este aceasta: http://cefop.ro
Uneori mai folosesc si adresa http://cefop.ro/index.htm
De cele mai multe ori, veti lua legatura cu o domnisoara: Nina Viviana Duca - aceasta este si trainer si indeplineste mai multe functii desi spune ca face parte doar din departamentul de HR. Pe e-mail o gasiti la adresa
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
.Pe skype o gasiti cu id-ul nina.duca25 iar numarul dumneaei de telefon este 0742043612 sau pe fix la 0264434233 iar numarul de pe skype era atunci +393286086394. Reprezentantul legal al firmei este unchiul dumneaei: Duca (asa spune dumneaei). De cele mai multe ori, domnisoara va zice ca este plecata prin Italia. De asemenea, firma are doua adrese pe site-ul web, una falsa la: Bd-ul Carol I 1A-0123456 Cluj Napoca, Romania, cu telefon fals 0040 123456789 si alta in josul paginii: Piata Mihai Viteazul, nr. 33, Et. 1, Ap. 19, Cluj Napoca, judetul Cluj, Romania - Telefon: 264/434233, E-mail:
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
, iar pentru certificatul de inregistrare sustin ca au adresa: SC Centro Foramzione Professionale RO SRL, Cluj-Napoca, Str. Uliului, nr 108, Jud Cluj, inregistrata la registrul comertului din Cluj-Napoca, sub nr. J12/155/2014, cod fiscal 32687728. De asemenea, daca mai cautati veti gasi numarul de telefon 0264434233 inregistrat pe numele Marginean Ana. Ei sustin ca au o contabila pe numele Hornai Silvia Rodica, cu sediul biroului de contabilitate la adresa Str Donath, nr 198, bl A1, Ap 2, telefon 0741264345, e-mail:
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
. In cadrul training-urilor care se desfasoara de tipul conferintelor online pe Skype, au cate o persoana infiltrata de-a lor care are rolul de a calma pe cei ce vor sa depuna plangere la ITM, luand partea CeFop iar uneori incercand sa para impartiala. Isi spune de obicei Maria Cristina acea persoana. Tot Maria Cristina a afirmat ca sunt foarte multi oameni inselati de catre ei astfel. Cel mai bine o recunoasteti din faptul ca daca crede ca sunteti in dubii legat de contract, de obicei va lua legatura cu dvs pe Skype si va incerca sa discute pe marginea acestui lucru. Id-ul acesteea din urma pe skype este cryss00001 iar adresa de e-mail a dumneaei este
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
.
|
Ultima actualizare în Marţi, 04 Noiembrie 2014 18:07 |
Reclamatii -
Angajatori
|
Scris de fufurica
|
Marţi, 18 Martie 2014 17:41 |
Buna ziua ! sa incep cu inceputul deci ...lucrez la o firma in Franta de anul trecut ! Dar sunt plecat cu o firma de interim din romania ! Am semnat un contract de munca in care era asigurata si cazarea ! Ajuns in Franta insa am fost nevoit sa dorm la colegi de munca francezi ! Intrebarea este daca pot face o reclamatie undeva , pentru ca daca eu nu as fi respectat contractul suportam unele consecinte financiare !! De mentionat ca tot anul 2013 am fost angajati de o alta firma de interim din romania la aceasi societate franceza !!! va multumesc |
Ultima actualizare în Marţi, 04 Noiembrie 2014 18:09 |
|
|
|
<< Început < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Următor > Sfârşit >>
|
Pagina 6 din 51 |
|
|