Vizitatori online
Avem 19 vizitatori online
Ultimele postari
|
Primul site de reclamatii - Reclamagiu.ro
928
(3 voturi, in medie 2.67 din 5)
Reclamatii -
Internet
|
Scris de Nicolae
|
Duminică, 17 Ianuarie 2016 15:42 |
Buna ziua. Acest website pretinde ca ajuta toti jucatorii caselor de pariuri online cu informatii ajutatoare, dar de fapt profita de naivitatea acestora. Pe langa informatiile care le au pe website (care majoritatea sunt adevarate) au si linkuri de afiliere cu casele de pariuri online. Acestia pretind ca iti dau o anumita suma de bani BONUS pentru a te inregistra prin link-urile lor, dar acestia castiga un anumit profit din cat pierd jucatorii inscrisi.
Un mic exemplu: Un jucator se inscrie dupa un link pus pe website, obtine un bonus de 10 euro(45 lei) pe care ii pierde/castiga , dar daca acest jucator va incepe sa pierda bani, administratorul website-ului(este inscris pe o firma) obtine un profit in bani din cat pierde.
Tot castigul obtinut din naivitatea oamenilor nu este impozitat. Astfel firma face un profit frumos. Sumele de bani care sunt date pe website, sunt acordate de casele de pariuri, nicidecum de website.
La acest profit se mai adauga si castigul din GooGle ADsense.
Pe website nu e afisat ca face profit pe baza jucatorilor inscrisi prin website-ul lor. Deci il FRAUDEAZA!
Sa verifice va rog ANAF-ul conturile de afiliere ale acestei firme si licenta acesteia! Nu cred ca e posibil ca o firma sa faca un profit frumos dar sa nu declare la ANAF.
In josul paginii spune " © Copyright 2004 - 2016 | Toate drepturile rezervate " dar cine le acorda aceste drepturi? Au platit licenta pentru continutul website-ului? |
Ultima actualizare în Duminică, 17 Ianuarie 2016 17:56 |
926
(4 voturi, in medie 1.00 din 5)
Reclamatii -
Servicii
|
Scris de gabnic
|
Vineri, 15 Ianuarie 2016 10:21 |
Draga moderator conform OG nr. 12/2014 denigrarea unei firme,competitorilor și deturnarea clientelei unei firme reprezintă practici de concurență neloială și de asemenea, constituie contravenții care se sancționează cu amenzi de până la 50.000 de lei.
In fapt,prin intermediul vostru se aduce denigrare si deturnare clientela plus atingere numelui firmei cat si ofensarea angajatilor cand se putea face simplu si rapid daca era cazul o reclamatie la OPC.
Doresc sa fiu contactat si rezolvata in mod amiabil nemultumirea mea pentru a nu da curs unor viitoare actiuni de durata si care sa implice timp,nervi si bani din partea partilor.
Gabriel |
Ultima actualizare în Duminică, 17 Ianuarie 2016 17:58 |
925
(1 vot, in medie 1.00 din 5)
Reclamatii -
Shopping
|
Scris de TAD
|
Marţi, 22 Decembrie 2015 08:42 |
Buna ziua! Ieri seara, 21.12.2015, in magazinul C&A din cadrul Iulius Mall Timisoara, am fost cu intentia de a achizitiona cateva articole vestimentare. Gasesc o geanta care nu avea atasat nicaieri vreun pret, ca atare merg la informatii si la casa pentru a cere detalii referitoare la pret DOMNISOAREI:" Imi puteti spune va rog ce pret are?" si vine RASPUNSUL:" Si eu de unde sa stiu din cap?! Trebuie sa chem pe cineva sa aflu." Imi pare rau ca nu am reactionat atunci "Si eu pe cine sa intreb? Pe domnul de la paza?!" Nu sunt de acord cu promovarea acestui tip de angajati care arunca astfel de raspunsuri nesimtite si in scarba de parca eu as fi vinovata ca nu are pretul afisat si cer prea mult ca intreb astfel, si pe deasupra si nepoliticoasa cand s-a efectuat plata articolelor vestimentare,multumindu-i la sfarsit, evident ca deja a fost prea mult sa-mi mai raspunda si la aceasta formula de incheiere.
|
Ultima actualizare în Duminică, 17 Ianuarie 2016 18:00 |
|
922
(5 voturi, in medie 3.40 din 5)
Reclamatii -
Financiar
|
Miercuri, 25 Noiembrie 2015 16:46 |
Sunt unul din fosti clienti ai Millennium Bank. Dupa cum probabil stiti Banca Millennium a fost preluata de OTP Bank. Fuziunea a avut loc in weekendul 30 Octombrie - 2 Noiembrie 2015. Am zis ca orice probleme vor aparea se vor rezolva intr-o saptamana. Ca urmare pe 9 Noiembrie mi-am activat cardurile si am intrat pe OTPdirect (internet bankingul de la OTP) si au inceput surprizele:
1. La creditul pe care il aveam nu mai puteam vizualiza scadentarul asa ca a trebui sa platesc rata din ce imi aduceam aminte. Oricum pe internet banking imi aparea ca am de platit o dobanda de 42307,5 EUR.
2. Suma ce o aveam de platit pentru cardul de credit era cu 40% mai mare decat ce platisem luna trecuta in conditile in care nu se modificasera conditiile
3. La fiecare tranzactie primeam un SMS cu respectiva tranzactie lucru foarte util
4. In OTP Direct nu aveam posibilitatea sa imi alimentez cardul.
Am facut o alimentare a cardului de credit cu 100 lei. Imediat mi-a aparut in extras ca din cei 100 mi s-au luat 25 de lei pentru comisioane si 75 de lei pentru dobanda. Am sunat la numarul de pe site si mi s-a spus ca ei nu pot sa imi spuna ce s-a intamplat dar conditiile cardului de credit au ramas aceleasi. De asemenea mi-au spus ca pot sa imi alimentez cardul daca scot banii la ATM si ii depun pe cardul de credit. Le-am spus ca retragerea de bani o sa fie comisionata si au zis ca le pare rau dar nu am alta solutie.
|
Ultima actualizare în Miercuri, 25 Noiembrie 2015 17:26 |
Citeşte mai mult...
|
920
(5 voturi, in medie 4.20 din 5)
Reclamatii -
Shopping
|
Scris de adrinopolis
|
Luni, 09 Noiembrie 2015 22:00 |
Supermarketurile si magazine ne fac sa platim mai mult pentru produse identice. Cum? Simplu. In imagine de mai sus se vede pretul pentru o sticla de 1.4 l de lapte. Nimic deosebit doar ca atunci cand te uiti la cat costa 1 l de lapte valoarea indicata e gresita. De fapt laptele din imagine nu costa 3.64 RON/l ci 4.42 RON/l cat obtineti daca impartiti 6.19 la 1.4. Sa fie de vina matematica pe care cei de la Metro nu o stapanesc (sau poate o stapanesc in defavoarea clientilor)? Sau poate astfel sortimentul de lapte din imagine se vinde mult mai bine deoarece clientii cred ca au facut o afacere si celelalte sortimente (in realitate mai ieftine) nu se vand. Si oare cate alte produse sunt la fel etichetate si noi, neverificand calculele facute de cei de la supermarket, cadem in plasa lor si le facem targetul de vanzari. Ati patit ceva similar? Scrieti un comentariu mai jos. |
Reclamatii -
Internet
|
Scris de Mitea
|
Duminică, 01 Noiembrie 2015 01:39 |
Buna ziua as dorii sa semnalez o folosire fara stirea mea a nick name-ului meu de pe un joc si a activitatilor mele de acolo....persoana respectiva m-a filmat si m-a pus pe youtube si in titlui video-ului apare si nick-ul meu.....consider ca nu este drept ceea ce a facut si as dori clipul inlaturat
Aici este link-ul video-ului in care am fost etichetat https://www.youtube.com/watch?v=xU8-I0JloAU
Pentru a dovedii ca eu sunt persoana aflata in cauza aici este canalul meu de youtube https://www.youtube.com/channel/UCjov8qr4gZPHxWKzMR9mpTA |
Ultima actualizare în Luni, 09 Noiembrie 2015 21:54 |
Reclamatii -
Internet
|
Scris de Andrei
|
Marţi, 08 Septembrie 2015 17:23 |
Doresc sa raportez clipul ce se regaseste la linkurile de mai jos.
Imi este incalcat dreptul la confidentialitate , imaginea mea apare in acest clip , clipul este difuzat pe internet fara acordul meu.
Am incercat sa fac reclamatie catre Youtube , i-am instiintat si despre prevederile art 73 Noul Cod Civil , dar fara succes.
Daca exista drepturi de autor pe melodie sa difuzeze decat melodia , pentru ca nu exista niciun acor din partea mea ca imaginea mea sa fie difuzata pe internet.
https://www.youtube.com/watch?v=UiQ50G0oiyI
https://www.youtube.com/watch?v=yQXee30ijeQ
https://www.youtube.com/watch?v=xydoZFNcB2I |
Ultima actualizare în Luni, 09 Noiembrie 2015 22:00 |
912
(2 voturi, in medie 1.00 din 5)
Reclamatii -
Servicii
|
Scris de Popey
|
Marţi, 14 Iulie 2015 10:34 |
Buna ziua , as dori sa fac o sesizare in legatura cu un site gsmarket.ro, problema este in felul urmator. Am solicitat telefonic informatii despre un produs de pe acest site ,am vorbit cu un reprezentant mi s au dat detalii ca nu se fac comenzi telefonice, m am conformat am creat un cont la ei am plasat comanda exact cum au cerut ei. Disponibilitatea produsului existent in stoc... iar acest reprezentant s a exprimat exact asa dupa ce mi a ocupat timpul cu crearea userului cu verificarea existentiala a produsului telefonic ' pt tine nu exista produsul' . In primul rand consider ca acesti reprezentanti nu isi au locul in marketing deoarece in locul solutionarii problemelor clientilor ei mai tare agraveaza starea prin nesimtirea si indiferenta de care dau dovada. Multumesc, si nu sunt primul client tratat cu flit si indiferenta. Ce rost mai are ca acest site sa fie in functiune daca ei nu fac decat sa si bata joc de problemele oamenilor. O zi buna. |
Ultima actualizare în Vineri, 04 Septembrie 2015 14:22 |
|
921
(3 voturi, in medie 1.00 din 5)
Reclamatii -
Shopping
|
Scris de adi321
|
Duminică, 22 Noiembrie 2015 19:50 |
Aveti mare grija la cumpararea produselor de pe site-ul http://www.led4you.ro/
Mi-au trimis (cu buna stiinta) o lanterna frontala defecta si un acumulator de toata jena (300mAh masurati) in loc de 4800. In loc de UltraFire era marcat UltrFlr. Mai comandasem inca un acumulator de rezerva pe care "au uitat" sa-l livreze.
Le-am returnat chinezaria de lanterna si nici a doua oara nu mi-au trimis ambii acumulatori desi le explicasem si la telefon si in scris.
La email-uri nu au mai raspuns ulterior.
Concluzie: produse chinezesti, servicii romanesti. |
Ultima actualizare în Duminică, 22 Noiembrie 2015 20:59 |
Reclamatii -
Autoritati
|
Scris de albert doina
|
Vineri, 30 Octombrie 2015 14:13 |
ma numesc albert doina si sint din arad si e prima data cind primim pensiile tirziu si in 2transe
vrem sa stim ce se intimpla dar nimeni nu stie nimic cum e posibil asa ceva
cind stim ca banii au fost virati casa de pensii si handicap la termen.
am vorbit personal cu doamna bercea nicoleta sefa de la factori postali gara arad si nici dinsa nu stie nimic
atunci cine stie.... |
Ultima actualizare în Luni, 09 Noiembrie 2015 21:54 |
Reclamatii -
Servicii
|
Scris de adrian lazar
|
Joi, 22 Octombrie 2015 18:07 |
Apelam la Dvs pentru a face cunoscut un caz in care o firma de asigurari nu vrea sa despagubeasca conform politei de asigurare-calatorii in strainatate.
In data de 9.09.2015 in statiuna KEMER TURCIA am solicitat asistenta medicala deoarece fiica noastra avea simptome de wezzing si tuse foarte puternica.
Am fost preluati si transportati la clinica ANADOLU din KEMER . Aici fiica noastra a fost internata timp de 2 zile si a primit tratamentul corespunzator pneumoniei virale ( ca urmare a diagnosticarii de catre echipa medicala si filmului radiologic efectuat la plamani). La iesirea din spital am fost nevoiti sa achitam suma de 2400 de euro ( normal ar fi fost sa beneficiem de asigurarea de calatorie incheiata la OMNIASIG) urmand ca in tara sa ne fie decontata suma de catre cei de firma de asigurare OMNIASIG.
Ajunsi in tara incepe practic un razboi cu cei de la OMNIASIG pentru recuperarea sumei de 2400 euro.
Astfel prin decizia nr.D 73711/05.10.2015. ne-a fost respinsa restituirea sumei 2400 euro, reprezentand cheltuieli medicale conform fisei de externare de la Clinica ANADOLU din Kemer, Turcia.
In urma discutiilor purtate cu firma OMNIASIG prin email si telefonic , dosarul de dauna a fost reanalizat .
Prin decizia nr 74222/12.10.2015 ne-a fost decontata doar suma de 1457 euro, iar diferenta de 943 euro, a fost considerat tratament pentru astm bronsic neconform cu polita de asigurare.
Dat fiind faptul ca din foaia de externare de la clinica ANADOLU din KEMER nu reiese acest diagnostic de astm bronsic cronic si datorita faptului ca dosarul de dauna nu a fost analizat de catre o comisie de specialisti formata din medici pneumologi, radiologi, alergologii si pediatrici, asa cum am solicitat firmei de asigurare,(aspect recunoscut de catre ei , respectiv comisia de analiza a dosarelor de dauna medicala NU ESTE FORMATA DIN MEDICI SPECIALISTI) , atragem atentia LIPSEI DE PROFESIONALISM, CORECTITUDINE, LEGALITATE, etc, din partea firmei OMNIASIG.
Prin povestea noastra, dorim sa aratam publicului escocheriile facute de catre firma OMNIASIG in ceea ce priveste in ASIGURAREA DE CALATORIE IN STRAINATATE.
PS. Suntem dispusi sa aratam publicului, tot dosarul de dauna, respectiv toata corespondenta purtata cu OMNIASIG.
|
Ultima actualizare în Vineri, 23 Octombrie 2015 19:50 |
Reclamatii -
Locuinte
|
Scris de Lucy
|
Vineri, 04 Septembrie 2015 14:13 |
Judetul Vrancea, Focsani.
Strada Marasesti, blocul nr. 67.
Buna ziua,
As vrea sa multumesc in primul rand existenta acestui site, intentia este aplaudata si sustinuta. Reclamatia mea survine sub fondul dezorganizat si incompetent de abordare al administratiei blocului inclusiv al locatarilor privind nerespectarea conduitei si incalcarea legii pe fondul declaratiilor mincinoase. Pe scurt, indexul general al blocului privind consumul de apa rece nu coincide cu cel declarat de locatari; suma totala al consumui este mai mica decat cel afisat de contorul blocului. Este inadmisibil ca aceasta problema care persista de apoximativ 2 ani de zile sa nu fie rezolvata. Mai mult, administratora blocului sa explice de ce a ales locatari ai blocului sa verifice apometrele cand a intrat in casele lor, nefacand parte din administratia blocului si nici dintr-o asociatie.
Cer investigatia acestui caz precum si modul de abordare ca la carte. Va multumesc.
|
Ultima actualizare în Vineri, 04 Septembrie 2015 14:25 |
Reclamatii -
Autoritati
|
Scris de Vasilee
|
Luni, 25 Mai 2015 17:56 |
Sunt Rad Vasile , antenele sunt varza pentru ce vad la televizor. Politia comuna Varsolt , sef de post rupt de beat .Am mers cu o problema care ii inregistrata la politie si primarie , nu isi putea scoate nici pistolul , nici o mana nu isi putea misca. M-a trimis la primarie , afland la primarie de la o doamna, domnisoara nu s-a prezentat spunandu-i ca vreau sa vorbesc cu cineva din primarie. Domna mi-a raspuns :Daca vreau sa astept 2, 3 zile sa imi dea raspuns primarul, care nu excroc, extra excroc . Directia Sanitar Veterinara care mi-a dat ordinul nr.2327 din 28,04,2015 care au mers in sat Recea comuna Varsolt sa sesizeze plangerea mea. Acestia au constat problema, mi-au trimis prin posta cele constate si mi-au comunica ca sesizarea mea a fost redirectionata catre Primaria comunei Varsolt conform art 1 alineatul 2 si ale art 8 punct (a) din Ordonanta nr. 21/2002 Guvernul Romaniei privind gospodarirea localitatilor urbane si rurale .Primaria si politia nu doreste sa solutioneze aceasta problema spunanad ca nu e de competenta lor cand in documentul primit de la Dorectia de Sanatate Publica Salaj spune ca e de competenta lor. Director executiv Ligia Marincasa . |
Ultima actualizare în Vineri, 04 Septembrie 2015 14:19 |
|
|
|
<< Început < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Următor > Sfârşit >>
|
Pagina 4 din 51 |
|
|