Vizitatori online
Avem 12 vizitatori online
Ultimele postari
|
Primul site de reclamatii - Reclamagiu.ro
Reclamatii -
Autoritati
|
Scris de Cris
|
Joi, 11 Mai 2017 12:28 |
Pentru cine are nevoie de un forum "doar al nostru" in care sa se intre numai pe baza de recomandare va rog sa postati in comentariu posibile solutii. |
Ultima actualizare în Sâmbătă, 03 Iunie 2017 17:02 |
Reclamatii -
Mancare
|
Scris de Mihai Sumudica
|
Marţi, 31 Ianuarie 2017 15:35 |
Va salut !!!! de curand, m-am mutat undeva la tara mai exact, Comuna Frumusani Judetul calaras. La aproximativ 30 de minute de Bucuresti....
Aici in zona fiind la tara, sunt decat 2 magazine in apropiere... si in conditiile in care, 1 este o bodega mica cu cateva lucrurii
iar celalalt este un mini market ceva de genul Shop&Go (ma refer ca si aranjament al magazinului)
ma rog .. una peste alta, magazinele astea la ora 8 sunt inchise iar singurul magazin apropiat mai este la doar 15 km distanta.. si ala fiind benzinarie! care acolo nu se gaseste paine si etc daca ai dorii sa mananci si ai ramas acasa fara paine sau stiu eu ce..
Intr'o zi, sotia mea se duce la magazinul din coltul strazi cel mare... si intra in magazin. ii spune frumos vanzatoarei care defapt e si patroana magazinului ea taie ea spanzura.. ii spune sa ii dea de o anumita suma de banii  o bucatica de caizer, dupa care a urmat intrebarea simpla ''Este proaspat? deoarece am un copil mic acasa care e foarte alergic''..
la care idioata din magazin raspunde pe un ton foarte rastit ''auzi tu crezi ca eu vand mancare stricata? eu am marfa proaspata lasa ca va stiu eu pe voi astia din bucuresti care aveti impresia ca sunteti voi cineva.''
la care sotia mea, pur si simplu a ramas socata si a plecat din magazin..
a 2a zi, intra iar in magazin si cere un anumit lucru . La care patroana incepe si vorbeste aiurea.. si ii spune sotiei sa nu mai calce in magazin ca stie ea ca sotul ''adica eu'' a intrat odata in magazin si ia stricat aparatul de cafea( eu ne fiind fumator sau consumator de cafea ) ei pentru prima data decid sa ma duc si eu la magazinul respectiv sa vad despre ce e vorba si sa discut cu patroana in cauza (ea fiind o persoana fara mentalitate si din spusele vecinilor foarte rea de gura si sarita depe fix)
nici bine nu ajung in magazin ca deja ma vede cu sotia in spate si isi da seama probabil ca am venit sa discut cu ea...
la care incepe si jigneste, vorbeste foarte urat si ne tot gonea din magazin. din pricina asta, mi'am dat seama cu cine am de aface...
din cate am observat magazinul acela este foarte mizer iar sotia avea pura dreptate cand a intrebat de marfa daca e proaspata deoarece nu era in tocmai bine instalat...
trece 1 saptamana 2 / 1 luna.. la care o trimit pe sora mai mica sa ia ceva de la magazin ea ne stiind povestea intra tocmai in magazinul respectiv fiind singurul mai aproape si deschis inca la ora aia.. era 19:45... ei patroana o cunostea si idem a inceput sa vorbeasca gresit si vulgar si a traso afara de mana...
Â
ei acum chiar mam saturat si eu si vreau sa ma tin de ea sa vada ca nui frumos sa fie rea si are de pierdut.
Acum intrebarea e : Ce ii pot face doamnei in sine? sunand sau reclamando la A.N.A.F ce pot rezolva avand in vedere ca nu intot deauna da bon, si nici ok cu clientii nu este?! ce ii pot face? e normal sa scoata din magazin clientul ??are dreptul asta, avand in vedere ca pe o raza de 10/15 km distanta nu mai e nici un alt magazin deschis inafara de benzinariile la care daca respectivului ii este foame si nu are paine sau cartofii acasa asa ceva nu gaseste in benzinarie... ??
astept cateva sfaturi va rog ! numele meu este Sumudica mihai iar numarul meu este :0760141372 chiar nu imi comvine sa o mai las asa chiar daca razbunarea e arma prostului... in momente de genul asta anumitor persoane le trebuie aplicata o lectie pentru a lua aminte si a nu mai face aceeas greseala a 2a oara. E mai fiabil sa o filmez in timp ce ne da afara? si in timp ce nu da bon ... astept raspunsuri va rog.
Comuna frumusani
Judetul calaras
Strada viilor
Â
 |
Ultima actualizare în Sâmbătă, 03 Iunie 2017 17:05 |
Reclamatii -
Mancare
|
Scris de RECLAMANTA
|
Marţi, 06 Decembrie 2016 16:37 |
Doresc sa fac public ce se intampla in Circus Pub din Bucuresti. Bd Lacul Tei. mancarea provoaca indigestie de fiecare data, absolut tot personalul este tupeist si vine sa iti ceara socoteala daca indraznesti sa comentezi ceva. am.primit cafea in cescuta de expresso.desi nu era expresso. mi au fost trantite cestile pe masa de catre barmanita care e ruda cu patronii, a ridicat tonul, am fost amenintata si hartuita pe fb de diverse persoane puse de ei ca sa sterg recenziaAm primit pizza cu gust rau, ingredientele cele mai ieftine,burgeri plini de zgarciuri. si ceea ce a pus capac de i am.reclamat.platoul de branzetui  vechi, tari, nu se puteau consuma.uscate .nucile rancede. mi-au spus ca sunt o curva, o fomista ce nu are ce manca si vreau sa manac gratis la ei ca sunt o vagaboanda si ca am.probleme.mintale. mentionez ca manac des platou de branzeturi in localuri de f buna calitate dar si in cafenele obisnuite si stiu f clar cum trebuie sa fie branza. Pot face diferenta intre o branza proapata si una ce a prins scoarta de veche ce e, abia se mesteca, desi e sortiment de branza moale. Mentionez ca nu am cerut niciodata sa plec fara sa platesc.Mentionez ca am.platit intotdeauma consumatia si am lasat si baccis, pt ca nu e vina ospatatitei ca mancarea e proasta. Si departe de mine de a dori sa beneficiez de vreo promotie, sau sa refuz sa platesc, nu s nici pe departe saraca. Am lasat recenzie slaba pe fb si pt asta am.fost batjocorita in fel si chip, cu cele mai infecte abordari si apelative de catre toti cei ce detin pub-ul , dar si de catre rudele si prietenii lor, sustinand ca vreau sa imi bat joc de munca lor si de bolnava mintal ce sunt vreau sa le fac rau degraba. Am dovezile mesajelor in avest sens, recenia este posbil sa nu mai fie vizibila ca au facut ei ceva sa o ascunda. Mentionez ca sunt un om echilibrat, sunt terapeut si stau f bine cu psihicul,  am.toate avizele.psibologice so psihiatrice la zi, departe de mine sa ma cert degeaba cu lumea sau sa inventez chestii. Repet: dovezile exista, le am la dosar pt a le deschide proces pt denigrare. mi au postat recenzii proaste la afacerile mele, desi nu au beneficiat niciodata de serviciile cabinetelor mele si a fost doar o razbunare. Acum o fac pe nevinovatii si se fac ca nu stiu deapre ce vorbesc, desi mesajele cu injurii imca sunt pe fb. Am stat 20min.pt acea cafea minuscula. 40min pt un platou de branzeturi in care nu e nimic gatit si alte 20 min ca sa mi se aduca un meniu, trebuie sa merg dupa osptarita ca sa comand ca ea nu vine, desi nu e plin. Si asta se intampla de fiecare data, ni doar cu mine, am.vazut asta la toate.mesele. Ei acum o fac pe victimele si neaga tot, desi postarile inca exista si denigrarea lor
Am scris ca sa vada lumea ce fel de caractere au, ce sunt in stare si ce servicii au. Pt sanatatea voastra evitati CIRCUS PUB, am facut indigestie de fiecare data. la baie e mizerie si probabil si in bucatatie. Desigur ca depinde si fiecare ce comanda si ce tura de ospatarita prinde,posibil sa nu va vina rau de la.orice, dar la.mine asa s a intamplat de toate cele 4 ori cat am.fost la ei, desigur, asta inainte de a se intampla ce am scris mai sus. Pt sanatatea voastra stomacala si psihica, evitati acest Pub  daca vreti sa mancati ok si sa fiti scutiti de a fi injurati in cel mai infect mod daca nu acceptati orice abuz. Bon nu am.primit ..in  nota de plata am.primit acel  bon intern care ramane la ei |
Ultima actualizare în Sâmbătă, 03 Iunie 2017 17:08 |
|
Reclamatii -
Auto
|
Scris de mosmartin66
|
Marţi, 04 Octombrie 2016 21:23 |
Buna seara (ziua),
Sa incep asa:
Pe data de 22 iulie am avut parte de un moment neplacut in viata mea (sau a posesorilor de masini), am fost lovit de alt conducator auto, care nu mi-a accordat prioritate. Am fost a doua zi la politie, i-a fost retinut permisul de conducere si i-a fost aplicata o amenda de 750 RON. M-am uitat pe asigurarea acestuia sa stiu pe cine sun, cine imi repara masina si am vazut EUROINS. Bun, am trecut la fapte, am sunat, am inchiriat platforma pe banii mei si am plecat la 54 km sa imi faca constatarea (EJ00364099). Am ajuns la locul respectiv am fost intampinat de 2 insi unul Darleci nu stiu cum si celalat (inspectorul de daune) Dinoc Ion. Mi s-a facut o constatare superficiala care totusi am acceptat-o si nu am mai stat sa ma tiganesc cu tiganii, care oricum stiam ce soarta am. Am optat sa mi se repare masina intr-un service "agreat" de aceasta asigurare. Dauna a constat in felul urmator: Reparat usa fata dreapta (desii trebuie schimbat pentru ca nu pot sa accept chit pe masina daca nu am asa ceva), schimbat usa dreapta, schimbat brat spate dreapta, schimbat prag dreapta, schimbat telescop dreapta, schimbat janta dreapta spate si cauciucul. Ca sa fiu mai specific suntem in 4 octombrie si nu s-a miscat masina in service dintr-un lucru destul de corect din punctul meu de vedere si al service-ului: Nu se gaseste o janta la fel si nu se poate aduce masina in starea initiala "suntem aflati in imposibilitatea de a repara masina si de a o aduce in starea initiala" (daca s-ar repara masina partial Service-ul nu ar primii banii pentru reparatie pentru ca eu nu pot sa semnez actele daca masina nu este reparata total). Motivul este urmatorul: EUROINS considera normal ca eu sa imi cumpar  3 jante si ei una, cica asa zice legea (habar nu am si nici nu cred ca zice asa ceva o lege). Cica tot la fel zice legea sa aduc eu masina pe platforma pe banii mei sa ii faca ei constatarea, cica tot la fel zice legea ca daca esti victima unui accident de circulatie trebuie sa scoti bani din buzunar sa iti repare masina. REFUZ SA CRED CA LEGEA SAU LEGILE ASTEA EXISTA SI CRED CA ESTE DOAR O PROASTA INTERPRETARE A LOR. Eu consider normal ca EUROINS sa imi cumpere o janta la fel ca aia si in cazul in care nu se gaseste una la fel ca aia sa mi se opreasca toate jantele de pe masina de compania de asigurari si sa imi cumpere unele asemanatoare (a se intelege: tot setul). Din pacate nu se poate decat prin a da in judecata pe cel care m-a lovit si sa le cumpere el si sa plateasca sau sa imi repare masina (nu l-am pus eu sa faca asigurare la EUROINS NU? nu l-am pus eu sa nu imi accorde prioritate!!!!) Inafara de faptul ca mi-au pus nervii la pamant cu raspunsurile lor nesimtite la telefon si cu tot respectul mai aveau putin si radeau de mine, acum trebuie sa actionez in judecata pe cel care m-a lovit. Daca as fi in locul celui care m-a lovit, cand as vedea citatia as merge direct la politie si as completa o plangere pentru inselaciune: remember art. 244 alin.1. Desigur am fost norocos ca nu am optat pe asigurarea obligatorie EUROINS cand am facut la masina mea pentru ca este posibil ca sa fiu si eu cel chemat in instanta. Ca sfat pentru cititori si posesori de masini: NU MAI FACETI ASIGURARI LA COMPANII LOW COST (EUROINS...ETC)!!!!! Este posibil ca sa fiti purtati prin judecatorii sau tribunale. Este posibil cu tot cu asigurarea platita la aceste companii sa suportati reparatiile.
Dupa ce se v-a finaliza procesul am sa revin cu amanunte si decizia judecatorilor / judecatorului.
Â
PS: EUROINS este sub supraveghere ASF si i-a fost administrat un buget de redresare financiara, cred ca gasiti aceste lucruri pe www.google.ro si ochii mari si urechile ciulite cand faceti asigurari obligatorii. Evitati EUROINS (parerea mea)
Â
Â
Cheers
|
Ultima actualizare în Marţi, 04 Octombrie 2016 21:36 |
Reclamatii -
Shopping
|
Scris de Tepuit
|
Marţi, 20 Septembrie 2016 15:18 |
Buna, doresc sa informez lumea cu privire la site-ul www.rayban-concept.ro care comercializeaza ochelari de soare in Bucuresti si care spun ca detin asa zisa "Optica Shades". In realitate totul este de fapt o escrocherie de milioane si bine gandita. In data de 2-SEP-2016 am ridicat coletul de la acestia platind suma de 329 RON la curier cu tot cu transport. Comandasem o pereche de RayBan modelul Wayfarer polarizati. Marea mi-a fost mirarea cand am deschis coletul si am vazut ca de fapt primisem o pereche de ochelari de soare intr-adevar, dar de un plastic de foarte proasta calitate, cu bratele diferite unul fata de celalat care nu erau nici macar ceea ce comandasem, ci incercau sa semene a RayBan, dar nu erau modelul comandat pe site. Si in piata sunt ochelari replica RayBan la cativa zeci de lei care chiar seamana cu modelul RayBan. Imediat am sunat la numarul de telefon pe care am fost sunat cu cateva zile in urma pentru confirmarea comenzii si nu a raspuns nimeni evident. Dupa sute de incercari si un mesaj pe care i l-am trimis individului ca il voi reclama la politie pentru blocarea rambursului la firma de curierat a raspuns pe un ton foarte rastit la mine ca nu are el timp de asa ceva, ca el mi-a trimis ochelarii RayBan si nu are nicio vina si mi-a spus ca daca chiar vreau banii inapoi sa ii returnez la sediul principal al firmei de curierat din Pipera, Bucuresti. Asa am si facut, iar dupa 2 saptamani mi-a venit coletul acasa returnat de catre acesta. L-am sunat si de aceasta data, la fel nu a raspuns, au fost si zile in care chiar si-a inchis telefonul, iar pentru a da de el am dat o comanda de ochelari la el pe site ca persoana fictiva pentru a ma suna pentru confirmare si exact asta a si facut, fiindca el nu-si salvase numarul meu si nici nu raspundea la altele. I-am spus cum sta treaba ca mi-a sosit coletul inapoi si mi-a dat replica ca a fost plecat din tara si nu a reusit. Am sunat la firma de curierat la relatii cu clientii pentru a cere detalii mai amanuntite de unde s-a trimis coletul si cine este de fapt expeditorul avand AWB-ul cand am platit rambursul si am aflat ca a fost trimis pe un nume total diferit si de la sediul firmei de curierat, neavand o adresa specifica. Concluzie aceasta optica Shades este de fapt o firma fantoma care comercializeaza replici de RayBan drept originale.
WWW.RAYBAN-CONCEPT.RO este o totala escrocherie care vand ochelari pe site ca drept originali, dar in realitate trimit alte modele decat ceea ce comanda lumea, de foarte proasta calitate si la suprapret. Sunt niste replici deformate, care nu seamana nici pe departe cu modelul chiar asa trimis decat ce doream eu sa primesc. |
934
(3 voturi, in medie 3.67 din 5)
Reclamatii -
Autoritati
|
Scris de piano master
|
Marţi, 05 Aprilie 2016 11:56 |
Buna ziua,
Â
de vreo 2 ani ma confront cu aceasta situatie penibila. Lucrez in Piata Libertatii din Timisoara la o firma privata si sub geam mi se tot muta pe perioada verii o vanzatoare cu masina de inghetata si de popcorn. In perioada anotimpurilor mai racoroase, se retrage in alt colt. Problema e ca nu pot deschide geamul sa aerisesc de mirosul de popcorn pe care il emana, iar masina de inghetata face un zgomot ingrozitor. Am incercat sa discut deschis problema cu dansa in anii trecuti, dar se pare ca dansa nu vrea sa inteleaga ca deranjeaza. Problema se perpetueaza de la 1 an la altul. Mentionez ca am probleme de sanatate si am alergie la acest miros intepator de popcorn.
In speranta ca veti analiza situatia si veti lua masurile cuvenite, va multumesc anticipat.
Â
Cu stima,
 |
Ultima actualizare în Vineri, 10 Iunie 2016 12:11 |
932
(21 voturi, in medie 3.52 din 5)
Reclamatii -
Shopping
|
Scris de Masterdan
|
Sâmbătă, 05 Martie 2016 10:48 |
La sfirsitul lunii ianuarie am cumparat un produs electronic de la firma germana Electronic Star, prin reprezentantii sai din Romania. Produsul mi-a venit dupa cca 15 zile, de undeva dinafara Romaniei. La primire am platit 305 lei, din care 260 valoarea produsului, 40 lei taxa de expediere si 5 lei spaga curierului. Produsul era ambalat total neprofesionist, aruncat pur si simplu intr-o cutie de carton subtire, de cea mai proasta calitate si fara a se acorda atentie protejarii corespunzatoare a continutului. Am scos aparatul si, in urma testelor efectuate, am constatat cu stupoare ca jumatate din specificatiile prezentate pe site-ul personal al acestei firme nu se regaseau in dotarile si functionalitatea produsului! Prezentarea mincinoasa de pe site a fost (si inca mai este) facuta cu scopul de a "umfla" pretul produsului care, daca ar fi prezentat in mod corect, nu ar valora mai mult de 100 lei! Fiind stupefiat si revoltat de escrocheria orchestrata de germani si partenerii lor romani, i-am contactat imediat, atit in scris, cit si telefonic. Mi s-a spus foarte candid ca daca nu-mi convine produsul, il pot returna si i se vor inapoia banii. Care bani? Numai cei care constituie pretul efectiv al porcariei livrate, taxele de transport tur-retur, urmind a fi suportate de mine. Le-am cerut expres sa-mi dea o declaratie scrisa ca-mi vor returna si sumele aferente transportului si au fost finalmente de acord. Le-am expediat aparatul, am mai cheltuit 20 de lei, iar ei mi-au spus ca-mi vor vira toti banii (320 lei) in contul meu bancar din Romania. Am tot asteptat sa-mi vireze banii (care nu mai soseau!) si, dupa mai bine de o luna, i-am intrebat din nou cind au de gind sa mi-i trimita. Au tot continuat sa ma minta, pina cind le-am facut o sesizare la Politie, despre care i-am informat si pe ei. Abia in acel moment au binevoit sa inceapa a-mi trimite banii, insa cum credeti, toti odata, cum ar fi fost logic si firesc? Nu, in trei transe de transfer bancar, intre banci diferite, una emitenta germana si alta de destinatie, romaneasca (adica banca mea). Mi-au transferat:I/259.90 lei (-18 lei comision bancar de transfer)= 241.90 lei efectiv in cont; II/40 lei (-18 comision)=22 lei efectiv in cont si III/19.80 lei (-18 lei comision)=1.80 (UN LEU SI OPTZECI BANI) efectiv in cont. Adica un total net primit de 265.70 lei, in loc de 320 lei, diferenta fiind facuta cadou bancilor. Scazind inca 5 lei comisionul de retragere, am mai recuperat 260.70 lei, adica 60 de lei ducindu-se in vint, ptr ca asa au vrut acesti nemernici odiosi! Daca mi-ar fi transferat cei 320 lei intr-o singura transa, cum ar fi facut orice om normal, as fi pierdut numai 18+5=23 de lei, oricum paguba ar fi fost minimala. Dar ei au optat ptr cea mai mizerabila solutie, numai ca sa-mi produca cea mai mare paguba posibila, in urma unei tranzactii de nereusita careia ei se faceau singurii vinovati. Mi-au motivat, vezi Doamne, ca au facut trei transferuri, deoarece in contabilitatea lor nemteasca aveau trei conturi diferite: unul ptr produs si cite unul ptr fiecare dintre cele doua taxe de transport! Aiuritor, nu? Cam asta este, domnilor, experienta trista pe care am incercat-o eu cu acesti "onesti" si "profesionisti" (in materie de escrocherii) germani. Va recomand sa nu incercati si dvs vreo "afacere" cu ei, ptr ca in mod sigur veti pati la fel! Le-am scris o evaluare pe site, dar mi-au sters-o deja de doua ori. Le-am promis ca voi scrie in fiecare zi cite o evaluare... |
Ultima actualizare în Duminică, 06 Martie 2016 10:01 |
Reclamatii -
Shopping
|
Scris de Petrescu Mihai Cristian
|
Duminică, 07 Februarie 2016 12:54 |
Bineata Alexandru
Adresa: Str.Victor Valcovici, Nr.5, Galati
Telefon: 074******
Am fost contactat telefonic in data de 29.01.2016 de respectivul domn in urma citirii anuntului meu de pe site-ul olx.ro. Era de acord cu pretul produsului, pachetul oferit si achitarea taxei de transport pana la acesta. Am facut un efort si i-am trimis pachetul sambata, 30.01.2016 pentru a ajunge cat mai rapid. Pachetul a intarziat o zi din cauza celor de la FanCourier pe care i-am contactat pentru a afla statusul livrarii si pe urma am sunat clientul pentru a-l anunta despre cele intamplate. Acesta se declara mirat crezand ca nu i-am mai trimis pachetul dar i-am confirmat faptul ca ziua urmatoare ii va fi livrat, totul ok. Ziua urmatoare verific statusul AWB si observ ca fusese avizat clientul dar nu fusese gasit. L-am sunat dupa amiaza si spunea ca nu a putut raspunde la telefon fiindca era la scoala, zic ok, dar il rog sa sune la curier sa stabileasca cand poate trece pentru a-i livra coletul si sa ma anunte ce a rezolvat. Revin tot eu catre el mai tarziu si imi spune ca va fi livrat ziua urmatoare. Incepand de ziua urmatoare insa clientul a avut non stop telefonul inchis si nu a mai putut fi contactat sub nici o forma. Urmeaza sa vorbesc cu firma de curierat pentru a-mi recupera pachetul si pentru a achita taxele tur-retur. Voi discuta cu un avocat pentru a afla daca exista vreun temei legal pentru a-l trage la raspundere sa-mi recuperez taxele de transport sa nu mai zic timpul pierdut in care as fi putut vinde produsul altcuiva. |
Ultima actualizare în Duminică, 07 Februarie 2016 13:36 |
|
Reclamatii -
Servicii
|
Scris de mosmartin66
|
Marţi, 04 Octombrie 2016 13:28 |
Salut,
Am un Samsung Galaxy S7 Edge si i-am spart display-ul. Am sunat la Samsung Romania si m-au directionat catre EDS-ROM sa ma duc la ei si sa il repar acolo. Zis si facut m-am dus la ei si au reparat telefonul in 2-3 ore. Pe drum spre casa am observat o pata mica si neagra pe display-ul nou si m-am reintors la dansii sa il repare. Mi-au promis ca in 3-7 zile o sa ii inlocuiasca din nou display-ul ca are defect de fabrica si numai au altul pe stoc. Asta se intampla pe data de 1 septembrie. Pe website-ul lor scrie ca daca reparatia dureaza mai mult de o ora iti da telefon la schimb sa te folosesti de el, si ca reparatia nu poate sa dureze mai mult de 15 zile. Astazi este 30 sept 2016 si nici pana astazi nu mi-au reparat telefonul pe motiv ca nu au display-ul. Nu vor sa imi dea telefonul inapoi si banii si stau ca prostu fara telefon. Am facut reclamatii peste tot si cred ca degeaba inclusiv la Politie pentru inselaciune. Ceea ce e de retinut este sa evitati acest service si daca se poate produsele Samsung. Isi bat joc de clienti. Cand ii sun sa vorbesc cu ei, sunt niste nesimtiti mai au un pic si rad de mine.
ESD724445 este nr fisei de reparatie
Cheers |
Ultima actualizare în Marţi, 04 Octombrie 2016 14:26 |
Reclamatii -
Shopping
|
Scris de Gui
|
Vineri, 09 Septembrie 2016 19:41 |
In data de 2-SEP-2016 am comandat o pereche de ochelari de pe situl firmei OPTIC SHADES din Bucuresti http://www.rayban-concept.ro
Evident mi-a sosit coletul, dar am avut marea surpriza sa primesc cu totul si cu totul altceva. O pereche de ochelari ce "incercau" sa semene cu modelul cerut de mine si anume RayBan Wayfarer Polarizati la pretul de 299 ron. Sunt un fake de cea mai proasta calitate si marime foarte mare compoarativ cu cei de 54mm cum sunt in magazin. Individul pretinde ca sunt originali si ca detine o optica in Bucuresti. Insa surpriza a fost alta, dupa lungi apeluri ce i le-am dat a raspuns intr-un final dupa ce i-am dat un sms ca il voi reclama pt inselaciune daca nu imi va returna banii. Dansul, mi-a spus sa ii trimit cu rambursul sitului la sediul FanCurier din Pipera/Bucuresti si ca ii va ridica el. Dupa ce au ajuns ochelarii la sediu, escrocul nu a mai raspuns. In urma cautarilor am contactat FanCurier cu AWBul primit la prima comanda de la acesta, insa tipul si-a dat un alt nume, Baluta Mariana si nici macar adresa personala, fiindca a avut curajul chiar de la sediu sa tepuiasca. Saptamana viitoare cand ajung in tara voi merge cu prima ocazie la politie. Probabil are foarte multe "victime" acest optician de la Optica Shades din Bucuresti.
FERITI-VA CU ORICE PRET DACA DORITI SA CUMPARATI DE PE SITUL http://www.rayban-concept.ro E O ESCROCHERIE TOTALA. PRIMITI PRODUSE LA AHOHA PLASTIC DE PIATA SI CHIAR MODELUL NEDORIT. PT INFORMATII NUMARUL DANSULUI ESTE +40 726 568 402. PT CEI DIN BUCURESTI CUNOSCATORI DACA STITI SAU CUNOASTETI ACEASTA OPTICA SAU SITE VA ROG SA MA ANUNTATI, EU SUNT DIN CLUJ-NAPOCA. |
933
(3 voturi, in medie 4.00 din 5)
Reclamatii -
Shopping
|
Scris de Masterdan
|
Sâmbătă, 05 Martie 2016 14:34 |
La sfirsitul lunii ianuarie am cumparat un produs electronic de la firma germana Electronic Star, prin reprezentantii sai din Romania. Produsul mi-a venit dupa cca 15 zile, de undeva dinafara Romaniei. La primire am platit 305 lei, din care 260 valoarea produsului, 40 lei taxa de expediere si 5 lei spaga curierului. Produsul era ambalat total neprofesionist, aruncat pur si simplu intr-o cutie de carton subtire, de cea mai proasta calitate si fara a se acorda atentie protejarii corespunzatoare a continutului. Am scos aparatul si, in urma testelor efectuate, am constatat cu stupoare ca jumatate din specificatiile prezentate pe site-ul personal al acestei firme nu se regaseau in dotarile si functionalitatea produsului! Prezentarea mincinoasa de pe site a fost (si inca mai este) facuta cu scopul de a "umfla" pretul produsului care, daca ar fi prezentat in mod corect, nu ar valora mai mult de 100 lei! Fiind stupefiat si revoltat de escrocheria orchestrata de germani si partenerii lor romani, i-am contactat imediat, atir in scris, cit si telefonic. Mi s-a spus foarte candid ca daca nu-mi convine produsul, il pot returna si i se vor inapoia banii. Care bani? Numai cei care constituie pretul efectiv al porcariei livrate, taxele de transport tur-retur, urmind a fi suportate de mine. Le-am cerut expres sa-mi dea o declaratie scrisa ca-mi vor returna si sumele aferente transportului si au fost finalmente de acord. Le-am expediat aparatul, am mai cheltuit 20 de lei, iar ei mi-au spus ca-mi vor vira toti banii (320 lei) in contul meu bancar din Romania. Am tot asteptat sa-mi vireze banii (care nu mai soeau!) si, dupa mai bine de o luna, i-am intrebat din nou cind au de gind sa mi-i trimita. Au tot continuat sa ma minta, pina cind le-am facut o sesizare la Politie, despre care i-am informat si pe ei. Abia in acel moment au binevoit sa inceapa a-mi trimite banii, insa cum credeti, toti odata, cum ar fi fost logic si firesc? Nu, in trei transe de transfer bancar, intre banci diferite, una emitenta germana si alta de destinatie, romaneasca (adica banca mea). Mi-au transferat:I/259.90 lei (-18 lei comision bancar de transfer)= 241.90 lei efectiv in cont; II/40 lei (-18 comision)=22 lei efectiv in cont si III/19.80 lei (-18 lei comision)=1.80 (UN LEU SI OPTZECI BANI) efectiv in cont. Adica un total net primit de 265.70 lei, in loc de 320 lei, diferenta fiind facuta cadou bancilor. Scazind inca 5 lei comisionul de retragere, am mai recuperat 260.70 lei, adica 60 de lei ducindu-se in vint, ptr ca asa au vrut acesti nemernici odiosi! Daca mi-ar fi transferat cei 320 lei intr-o singura transa, cum ar fi facut orice om normal, as fi pierdut numai 18+5=23 de lei, oricum paguba ar fi fost minimala. Dar ei au optat ptr cea mai mizerabila solutie, numai ca sa-mi produca cea mai mare paguba posibila, in urma unei tranzactii de nereusita careia ei se faceau singurii vinovati. Mi-au motivat, vezi Doamne, ca au facut trei transferuri, deoarece in contabilitatea lor nemteasca aveau trei conturi diferite: unul ptr produs si cite unul ptr fiecare dintre cele doua taxe de transport! Aiuritor, nu? Cam asta este, domnilor, experienta trista pe care am incercat-o eu cu acesti "onesti" si "profesionisti" (in materie de escrocherii) germani. Va recomand sa nu incercati si dvs vreo "afacere" cu ei, ptr ca in mod sigur veti pati la fel! Le-am scris o evaluare pe site, dar mi-au sters-o deja de doua ori. Le-am promis ca voi scrie in fiecare zi cite o evaluare... |
Ultima actualizare în Duminică, 06 Martie 2016 10:01 |
Reclamatii -
Internet
|
Scris de reclamatie toolz.ro
|
Vineri, 12 Februarie 2016 16:15 |
Seriozitate maxima si promptitudine la serviciile de suport
Sa fim seriosi , am site-ul web hostat la ei picat de mai bine de 18 ore si desi pe site la ei scrie ca ofera support 24/7 se contrazic singuri prin anuntul postat in header unde este afisat un mesaj cu un numar de telefon la care pot fi contactati de luni pana vineri in intervalul 9:30 - 17:30 si datorita faptului ca la ticket nu raspund am decis sa ii sun , ia ghiciti , surpriza , nici la telefon nu raspund desi am incercat de 10 ori !
Este normal asa ceva , este o firma serioasa care isi respecta clientii toolz.ro ?
DOVADA CA LA ORA 13:14 NU RASPUND LA TELEFON DESI SERVICIILE LOR SUNT OFFLINE = https://www.youtube.com/watch?v=ZspkTuiKmaY
DISTRIBUITI SI VOI SA VADA TOTI CEI INTERESATI DE WEBHOSTING |
Ultima actualizare în Vineri, 12 Februarie 2016 19:01 |
Reclamatii -
Servicii
|
Scris de danasonia
|
Marţi, 19 Ianuarie 2016 16:13 |
Furnizorul de cablu UPC isi someaza clientii (text inscris in factura din ianuarie) sa-si activeze obligatoriu factura electronica. Cei care nu vor, nu stiu sau nu au posibilitatea sa faca acest lucru si vor sa primeasca factura acasa ca si pana acum, vor fi taxati lunar cu 1 leu. Nu este o suma mare dar mi se pare incorect ca un client sa suporte cheltuielile de facturare ale furnizorilor.
Sunt atatia oameni in varsta care se gospodaresc singuri si nu au deprinderea de a utiliza calculatorul, sunt multi oameni saraci pentru care acest leu inseamna 10 paini si care nu au posibilitatea sa plateasca o conexiune la internet. Este legal cum procedeaza ei sau este un abuz ? |
Ultima actualizare în Marţi, 19 Ianuarie 2016 21:38 |
|
|
|
<< Început < Anterior 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Următor > Sfârşit >>
|
Pagina 3 din 51 |
|
|