Skip to content


Cum reactioneaza companiile din Romania la reclamatii?

Am incercat sa aflam ce se intampla cu reclamatiile postate pe reclamagiu.ro.  Dupa ce o reclamatie este postata pe site un mesaj este transmis catre compania al carei produs sau serviciu este reclamat. Prin acest mesaj repezentantii comaniei sunt invitati sa-si spuna pe site punctul de vedere. Pana acum majoritatea companiilor au ignorat aceste mesaje, cu cateva exceptii:

  • e-Flamingo a rezolvat reclamatia clientului si l-a rugat sa posteze modul de rezolvare pe site
  • ING urmareste periodic postarile si comentariile pe site dar nu a comentat in nici un fel articolele
  • BCR urmareste postarile dar nu a comentat articolele
  • Creative Catering a raspuns la mesajul trimis de reclamagiu.ro cerand detaliile celui ce apostat reclamatia dar nu a dorit sa posteze nimic pe site

Ce parere aveti? Asa reactioneaza companiile dn Romania la reclamatii? Ce putem face mai mult?

Posted in Reclamatii.

Tagged with , , , , , , .


0 Responses

Stay in touch with the conversation, subscribe to the RSS feed for comments on this post.



Some HTML is OK

or, reply to this post via trackback.