Am incercat sa aflam ce se intampla cu reclamatiile postate pe reclamagiu.ro. Dupa ce o reclamatie este postata pe site un mesaj este transmis catre compania al carei produs sau serviciu este reclamat. Prin acest mesaj repezentantii comaniei sunt invitati sa-si spuna pe site punctul de vedere. Pana acum majoritatea companiilor au ignorat aceste mesaje, cu cateva exceptii:
- e-Flamingo a rezolvat reclamatia clientului si l-a rugat sa posteze modul de rezolvare pe site
- ING urmareste periodic postarile si comentariile pe site dar nu a comentat in nici un fel articolele
- BCR urmareste postarile dar nu a comentat articolele
- Creative Catering a raspuns la mesajul trimis de reclamagiu.ro cerand detaliile celui ce apostat reclamatia dar nu a dorit sa posteze nimic pe site
Ce parere aveti? Asa reactioneaza companiile dn Romania la reclamatii? Ce putem face mai mult?
0 Responses
Stay in touch with the conversation, subscribe to the RSS feed for comments on this post.