Skip to content


Ce ar trebui sa contina o reclamatie

In ultima perioada am observat ca unii dintre utilizatorii reclamagiu.ro nu stiu ce ar trebui sa contina reclamatia pe care o posteaza pe site asa ca in continuare va ofer un scurt ghid de reclamagiu.

O reclamatie trebuie sa contina:

1. Descrierea pe scurt a evenimentului reclamat (de exemplu in data de … am cumparat de la magazinul … produsul … Acasa am descoperit ca acesta era expirat).

2. O scurta descriere a ceea ce ati facut dupa ce ati constatat evenimentul (de exemplu: m-am adresat conducerii magazinului si aceasta a refuzat sa imi inlocuiasca produsul, apoi m-am afresat ANPC si inca nu am primit un raspuns)

3. Ce anume doriti, cum vedeti dumneavoastra rezolvarea pentru reclamatia depusa (de exemplu doresc sa mi se restituie contravaloarea produsului defect sau doresc sa mi se inlocuiasca produsul sau sa mi se repare etc.)

Daca veti reusi sa scrieti o reclamatie care contine punctele de mai sus atunci sansele ca acesta sa se rezolve cresc. Daca mai credeti ca ar mai trebui adaugate elemente pentru o reclamatie de succes, va rog sa comentati mai jos.

Posted in Reclamatii.

Tagged with , , .


One Response

Stay in touch with the conversation, subscribe to the RSS feed for comments on this post.

  1. Adi says

    1992-1997 ma-m angajat la o firma in Baia Mare am lucrat cinci ani am semnat contract de munca si fisa de instrutaj, intre timp ma-m mutat din oras deci am schinbat domiciliu si nu am facut lichidarea si acum o luna (06.2010) ma-m apelat la firma respectiva sa-mi scrie vechimea in carte de munca,ma trimis la camera de munca si nu am avut nici un act acolo pentru vechimea depusa.Unde pot apela sa-u reclama sa-mi recuperez cele cinci ani.Astept raspuns.



Some HTML is OK

or, reply to this post via trackback.