My deals-o firma neserioasa!!! PDF Imprimare Email
(32 voturi, in medie 5.00 din 5)
Scris de Sofia   
Marţi, 03 Aprilie 2012 18:58

Va relatez un caz pentru a va informa ca nu trebuie sa aveti incredere in cei de la My deals.

In data 12.02.2012 am efectuat o comanda pe site-ul http://www.mydeals.ro, si am platit contravaloarea a doua cupoane in valoare de 170 RON. Dupa cateva zile am telefonat firmei Produse de Top, cea care vindea marfa respectiva, pentru a cere detalii despre livrare si am fost informata ca livrarea se va efectua in 10 zile de la data comenzii. Am revenit dupa cele 10 zile si de fiecare data raspunsul primit a fost ca livrarea va fi efectuata si ca a fost predat coletul firmei de curierat.

Incepand din data de 21.02.2012 am inceput o coresponenta cu cei de la Mydeals solicitand pe data de 25.02.2012 returul contravalorii celor doua cupoane achizitionate. Raspunsul celor de la Mydeals a fost ca termenul legal este de 30 zile de la data inregistrarii solicitarii. Nu stiu daca este prevazut undeva acest termen, dat fiind ca pe siteul firmei la sectiunea Intrebari frecvente, este prevazut in cazul returnarii unui voucher Mydeals ca :

Noi vrem sa fi multumit, asa ca daca exista vreo problema cu oferta ai 10 zile sa ne contactezi si noi vom incerca sa te ajutam.

Pana astazi mentionez ca nu mi-au fost restituiti banii respectivi iar de fiecare data la apelurile telefonice repetate pe care le-am efectuat ori nu mi-a raspuns nimeni ori am primit confirmarea ca se cunoaste sesizarea mea si ca voi fi contactata.

In opinia mea consider ca aceasta firma da dovada de neseriozitate in relatie cu clientii prin nerespectarea termenelor de plata si prin faptul ca nu ia nici o masura pentru rezolvarea amiabila a problemei sesizate.

Trackback(0)
Comentarii (24)add
0
My Deals - prima si ultima comanda!!!!
Postat de Diana Radulescu , aprilie 17, 2012
In data de 9 ianuarie 2012 am facut comanda pe site-ul MyDeals.ro de o masuta de laptop, in valoare de 45 RON.


Dupa diverse convorbiri cu furnizorul, a ramas ca masuta sa imi fie livrata in data de 13 aprilie 2012 (am vorbit cu dansul in repetate randuri si am inteles ca au fost niste probleme cu fabricarea acestor masute, insa am fost de acord intr-un final sa astept)

Astazi l-am contactat din nou pe dansul si mi-a comunicat faptul ca dvs nu ati platiti nici unul din aceste vouchere, prin urmare nu poate face livrarea.

Prin urmare, dupa 4 luni de asteptare, masuta nu mi-a ajuns, din cauze externe, care au legatura cu proasta gestionare a lucrurilor, si nici banii nu mi s-au returnat.

Am incercat sa ii contactez pe cei de la MyDeals pe nr de tel 0746.933.257. insa nu mi s-a raspuns.
Urmatorul pas este reclamatie direct la Protectia Consumatorului pentru frauda si nerespectarea obligatiilor de plata, si publicitatea bine-meritata pe forumuri si in cercurile cunoscutilor, pe Facebook si pe toate blogurile dedicate acestor reclamatii.

Eu, ca si client, ma consider ca trebuia sa fiu anuntata din timp de nerespectarea platilor, ca sa pot lua masurile care se cuvin, insa nu am fost contactata in nici un moment in aceasta privinta, ba mai mult, nu mi se raspunde nici la e-mailuri. Cu siguranta a fost prima si ultima oara cand fac comanda de pe acest site, NU RECOMAND deoarece neseriozitatea este dusa la cote maxime!


reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +7
0
My deals - jaf la drumul mare
Postat de Cozma Mihaela , aprilie 19, 2012
Situatia mea este parca trasa la indigo. Am achizitionat 3 vouchere pentru 3 tigai dry cooker in februarie 2012. Cei de la produse de top initial mi-au spus ca voi primi coletul in 10 zile apoi nu mi-au mai raspuns. am luat legatura cu cei de la my deals si mi-au spus ca imi vor returna banii in 30 zile. Pentru ca nu am mai primit nici un semn de la ei, le-am dat un telefon si le-am trimis un mail. In cele din urma mi-au raspuns ca au schimbat regulile (dar pe mine m-au intrebat?), ca nu imi vor returna banii si ca imi vor da alte vouchere sa achizitionez altceva. Culmea este ca ei au in continuare oferte pentru tigaia dry cooker. Si eu cred ca este frauda si ma voi adresa si protectiei consumatorului dar si altor foruri si ma voi adresa si instantei. Totusi nu inteleg de ce sunt lasati sa insele oamenii si de ce legea nu are efect si asupra lor.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +7
Diana Radulescu
...
Postat de Diana Radulescu , aprilie 19, 2012
Este absolut incredibil ce se intampla cu acest site fantoma!! Neavand absolut nici un raspuns timp de 4 LUNI referitor la comanda mea, mailurile au fost ignorate cu desavarsite, nimeni nu raspunde la acel telefon, dimpotriva, mi se respinge, ultima solutie a fost reclamatia la OPC! Am fost astazi la OPC cu toate dovezile impotriva acestui site nenorocit, asa ca va rog sa faceti si dvs acelasi lucru! Am postat si pe Facebook pe site-ul lor http://www.facebook.com/MyDeals.ro toate reclamatiile mele, insa mi-au fost sterse!! Patronul este Mihai Gabriel Marginean, Str. IOVITA 12 BUCURESTI, si se va trezi cu o bine meritata amenda!! Imi voi recupera banii chiar de-ar fi sa merg pana in panzele albe, si le voi face pe internet publicitatea pe care o merita.... NU trebuie sa mai acceptam atata nesimtire crasa si bataie de joc! Daca aveti nevoie de detalii legate de firma "stimabilului" va rog sa imi scrieti pe acest site. Cei de la OPC mi-au dat dreptate si deja au inceput procedurile! Nu ne putem lasa calcati in picioare de un neica nimeni care habar nu are de minime reguli de bun simt in ceea ce priveste relatia cu clientii!
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +8
Diana Radulescu
...
Postat de Diana Radulescu , aprilie 19, 2012
Oamenii se lasa inselati pentru ca nu stiu despre ce este vorba si ce se ascunde de fapt in spatele acestui site MYDEALS.RO. Solutia este sa postati experienta dvs pe cat mai multe site-uri, in felul acesta cei care cauta date despre site inainte sa faca o comanda se vor gandi de 2 ori! Eu abia astept raspunsul celor de la OPC, si sunt sigura ca imi voi recupera banii chiar daca ar fi sa actionez in instanta! Intamplator, tatal meu este avocat si cunoaste foarte bine cum trebuie procedat, prin urmare am castig de cauza, insa nu accept si nu voi accepta niciodata ca eu, in calitate de client, sa fiu bataia de joc a unui nesimtit pus pe capatuiala peste noapte!
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +6
Diana Radulescu
...
Postat de Diana Radulescu , aprilie 19, 2012
Acestea sunt momentan datele pe care le am despre ce se ascunde in spatele tepei extraordinare numita MYDEALS.RO : SC MARGINEAN HOLDING AG SRL
Judet: Bucuresti
Oras: Bucuresti
Adresa: Str. IOVITA 12 BUCURESTI
Cod Postal: 50686
Telefon: 0721021539 (Ajutor*)
Fax: -
Cod Unic de Identificare: RO 25691769
Nr. Registrul Comertului: J40/7082/2009
Stare societate : INREGISTRAT din data 22 Iunie 2009
Anul infiintarii : 2009
Informatii din data de 08-Apr-2012
Contact:Mihail-Gabriel Marginean
Telefon:0749101885
Emailsmilies/shocked.gif Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza


reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +6
Diana Radulescu
...
Postat de Diana Radulescu , aprilie 23, 2012
Am aflat un alt numar de telefon al acestor tepari, este vorba de Cristina Bijnea 0753300321, astept rezultatul reclamatiei mele si ale celorlalte persoane pagubite, facuta la OPC. Pentru MYDEALS, respectul fata de client este ZERO, voi continua demersurile mele in instanta cu ajutorul tatalui meu care este avocat. Nu numai ca imi voi recupera banii, ci deja am inceput sa va fac publicitatea pe care o meritati, si nu ma las pana nu fac publice pe toate site-urile reclamatiile mele si ale altor persoane pagubite cu care am intrat deja in contact. In fata clientilor nu au de gand sa raspunda, insa vor fi obligati sa raspunda in fata autoritatilor!!!!
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +3
0
Teparii Marginean
Postat de Unul dintre pagubiti , aprilie 25, 2012
Bv Diana.

Teapa mea este legata de 4 tigai si am patit la fel cu banii. Astazi trimit notificare scrisa catre ei (am si foarte multe e-mail-uri) cu confirmare de primire, astazi catre anpc si urmeaza instanta. Apropo parintii lor sunt tatal avocat (Gruia) si mama jurnalista (Zina - parca pensionata), din cate am aflat eu. Poate te ajuta ca mai sunt pagubiti si poate facem un dosar comun. Dl Gabriel este student, are un C4 si fratele un BMW, nascuti in Alba.
In fine nu conteaza astea dar vreau sa te felicit pentru actiune
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +4
0
sediu
Postat de ion11 , aprilie 26, 2012
ati incercat sa va duceti la ei la sediu? au sediul la casa presei libere, datele sunt pe site.

reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +1
Elena Radu
...
Postat de Elena Radu , mai 08, 2012
Buna ziua,


Si eu sunt unul dintre pagubiti, si eu am mai scris pe pagina de Facebook a celor de la MYDEALS si mi s-a restrictionat contul sa nu mai pot posta!!! Am achizitionat de la MYDEALS.RO un cupon de reducere, insa produsul nu mi-a fost livrat, si nu mi se raspunde nici la e-mail, nici la telefon, pe langa faptul ca postarile de pe Facebook imi sunt sterse!! Cred ca este vorba despre o mare TEAPA, ar fi foarte interesant ca cei de la OPC sa le faca o vizita mai amanuntita sa vada unde sunt banii celor pagubiti, ca vad ca nu sunt singura!

Ulterior am aflat date despre aceasta firma care detine Mydeals.RO, se pare ca detine si paharnic.ro si Go4deaL care au dat niste tepe fantastice, dupa cum am citit pe diverse forumuri si site-uri!! Chiar nu pot fi trasi la raspundere acesti tepari, in frunte cu administratorul Mihai Gabriel Marginean?? Am aflat si numarul de telefon personal al lui Mihai Gabriel Marginean, este vorba de 0743999995 ! Vad ca la acest numar raspunde, dar cand l-am intrebat de situatia mea, mi-a inchis telefonul in nas!!Eu la banii mei nu renunt in ruptul capului, le voi face o frumoasa reclamatie la OPC, sa vedem cum vor justifica aceste lucruri! Sa le fie rusine celor de la MYDEALS.RO!!! Tepari ca ei ar trebui sa dispara!

reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +2
Elena Radu
...
Postat de Elena Radu , mai 08, 2012
Voi mai incerca sa sun in continuare la numarul
0743999995
, sa vedem daca are tupeul sa imi inchida in continuare telefonul!!
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +2
0
Catre Administratorul site-ului reclamagiu.ro
Postat de Mihai Marginean , mai 08, 2012
Buna seara,

Va rog sa imi trimiteti pe adresa de mail Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza '> Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza datele dvs. de contact pentru a discuta cu dvs. problema afisarii datelor cu caracter personal pe site-ul dvs. Maine dimineata va pleca si spre ROTLD cererea pentru a ne trimite datele dvs, astfel incat as dori sa rezolvam aceasta problema intr-un timp cat mai scurt si amiabil. Astept cu interes raspunsul dvs. Multumesc!

Pe aceasta cale va solicit sa indepartati toate comentariile defaimatoare, care aduc atingere imaginii MyDeals, impreuna cu toate datele referitoare la mine, Mihai Marginean, de pe acest site intru-cat nu sunt de acord cu folosirea numelui meu sau al firmei pe care o reprezint pe site-ul dvs.

Afirmatiile postate pe site-ul dvs. sunt calomnioase si neadevarate. Multumesc pentru intelegere.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -15
Elena Radu
...
Postat de Elena Radu , mai 08, 2012
Ba afirmatiile sunt extrem de adevarate, domnule Mihai Marginean, dumneavoastra reprezentati o firma care ignora toate reclamatiile clientilor. Altfel cum va explicati ca nimeni nu raspunde la repetatele mailuri trimise, nimeni nu raspunde la telefon, reclamatiile pagubitilor de pe Facebook sunt sterse?? Daca ati fi avut macar bunul simt sa raspundeti in fata clientilor, probabil nu s-ar mai fi ajuns la astfel de reclamatii, nici la OPC, nici pe acest site! Dumeavoastra nu aveti dreptul sa luati personal reclamatiile facute, ci aveti obligatia sa le solutionati! Ceea ce evident ca nu ati facut! Vad ca va faceti timp sa postati aici, insa nu aveti timp pentru zecile de reclamatii facute de clienti!
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +2
Elena Radu
...
Postat de Elena Radu , mai 08, 2012
Eu, alaturi de alti clienti, am incercat in tot acest timp sa iau contact cu cineva responsabil, insa am fost ignorata la modul cel mai evident! Nu imi vreau decat banii inapoi!! Unde sunt banii mei, unde sunt banii clientilor care au platit pentru aceste vouchere si nu le-au fost livrate produsele?? De ce trebuie sa recurgem mereu la solutii extreme ca cineva pe noi in seama, domnule Marginean? Unde este respectul fata de client in aceasta firma pe care o administrati?? Cum este posibil ca reclamatiile sa fie ignorate cu atata tupeu?? Cum este posibil ca in anul de gratie 2012 in Romania, noi, in calitate de clienti, sa ajungem pur si simplu la limita rabdarii cu astfel de practici??
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +3
Elena Radu
...
Postat de Elena Radu , mai 09, 2012
Uitati reclamatiile de pe Facebook ale clientilor, le postez aici deoarece sigur vor avea aceeasi soarta ca reclamatiile mele si multe alte reclamatii sterse, fara nici un raspuns:

Varga Ecaterina Simona
Buna ziua...si eu sunt patita cu MyDeals...la fel am achizitionat un voucher si mi-au zis ca nu se va mai livra produsul si ca imi vor da un cod de reducere apoi ca imi vor returna banii si nici pana in ziua de azi nu mi-au dat nici cod si nici banii nu mi-au returnat si asta de la sfarsitul lunii Martie...sunt foarte neseriosi si deja am inceput sa zic tuturor sa ocoleasca MyDeals...sa le fie rusine celor care administreaza aceasta pagina..



Andra Stoica
Buna ziua, vad ca MyDeals sunt neseriosi cu multi clienti!! Si eu am cumparat un voucher pe 2 aprilie, am facut comanda, iar MyDeals mi-au comunicat ca "datorita unor probleme aparute" nu se poate livra si imi vor returna banii. Asta undeva pe 10 Aprilie. Apoi s-au razgandit si pe 19 aprilie au spus ca imi genereaza un cod de reducere. La numarul de telefon pe care il au pe site nu raspunde nimeni, am mai comunicat pe e-mail cu ei si de fiecare data spuneau ca "in cursul zilei de azi veti primi codul". NU AM PRIMIT ACEST COD NICI PANA AZI!!


Andra Stoica
Buna ziua, vad ca MyDeals sunt neseriosi cu multi clienti!! Si eu am cumparat un voucher pe 2 aprilie, am facut comanda, iar MyDeals mi-au comunicat ca "datorita unor probleme aparute" nu se poate livra si imi vor returna banii. Asta undeva pe 10 Aprilie. Apoi s-au razgandit si pe 19 aprilie au spus ca imi genereaza un cod de reducere. La numarul de telefon pe care il au pe site nu raspunde nimeni, am mai comunicat pe e-mail cu ei si de fiecare data spuneau ca "in cursul zilei de azi veti primi codul". NU AM PRIMIT ACEST COD NICI PANA AZI!!


si multe alte reclamatii care nu mai apar....
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +7
Elena Radu
...
Postat de Elena Radu , mai 09, 2012
Ioana Daciana Colcer
ma numesc colcer claudiu sandel,am mai scris pe peretele vostru si vad ca mi-ati restrictionat sa nu mai pot scrie, acum scriu de la sotie!!

pe langa faptul ca am achizitionat voucher de la voi, si nu s-a intamplat nimic cu concursul pur si simplu ati uitat de el,
dar am si facut comanda pentru produsul platit si a trecut peste 10 zile de atunci si nimic!!! deci am dat bani degeaba voua? e aici o mare teapa? intersant pentru ca voi incerca sa depun o plangere oficiala chiar asa sa renunt la niste bani nu am de gand!!!
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +5
Elena Radu
...
Postat de Teo Bogdan , mai 16, 2012
Stimati pagubiti, va citez o alta reclamatie, postata pe www.mugurfrunzetti.ro/mihai-ga...als-teapa, inca o dovada a nesimtirii crase a acestor indivizi!!!

"alina juchi
May 14, 2012 at 02:11

numele meu este alina iulia juchi si reprezint frima dali bijoux. am vazut aici 2 comentarii la adresa firmei noastre. cometarii mincinoasa. dar mai bine sa incep cu inceputul
in luna februarie 2012 am primit un telefon de la doamna cristina bijnea, reprezentant vanzari mydeals, cerandu-ne sa puneam bijuterii la promotie. am spus ok, avem un set pe care vrem sa il vaindem cu 70 de lei. au zis nuuuuuuu e prea scump mai ieftinau fost in jur de 10 telefoane si alte asemenea emailuri. am ajuns sa imi inchid telefonul ca sa nu ma mai sune. insa pana la urma am acceptat sa vindem setul cu 49 de lei. s-au vandut 7 seturi, pentru site ul lor acesta este un record!!!!!!!! am primit un voucher de la o doamna,pe care am incercat sa il regasesc pe platforma clienti. nu am reusit. dupa 2 zile nimic. dupa 3 zile nimic. i-am scris doamnei cristina bijnea elailuri rugand-o sa verifice ce se intampla cu voucherul respectiv. mi-a spus foarte simplu ca probabil este o sarlatana si sa nu o mai bag in seama. a trecut o saptamana si aceeasi poveste. doamna isi cerea setul si eu nu puteam sa il trimit uneisarlatane. iar i-am scris acestei domane, iar aceeasi poveste. intr-un final , dupa multe insistente am reusit sa trimit setul de bijuterii doamnei, care a fost foarte incantata de el , am primit si un like pe pagina facebook de la dansa.
in ultima zi de promotie, aceeasi poveste cu o alta doamna. isi dorea sa ii trmit setul de ziua dansei prin curier si eu nu regaseam voucherul. o alta sarlatana.

dupa incheierea promotiei, conform contractului trebuia sa primim suma de 274,40 lei. am astaptat si am astptat..am decis sa le scriu. prima data cand ii atentionezi iti zic ca sunt 10 zile lucratoare si sa asteptam programarea la bancao luna, doua , trei

sa il sunam pe domnul margineanu. domnul margineanu ma ameninta cu texte de genul ca nu stiu cu cine ma pun si poate vreau sa ne vedem diseara. ii zic ca e o convorbire inregistrata si sa aiba grija ce vorbeste. ce face acest domn inchide telefonul. l-am sunat de 100 de ori si i-am trimis vreo 100 de sms. nici un raspuns, decat jigniri pe email. ca suntem rahati si cam atat.

ne-au trimis email ca au completat ordinul de plata catre noi, insa nimic
suntem deja in luna mai..

insa domnule margineanu, eu in continuare am sa trimit notificari tuturor comerciantilor care isi posteaza oferte pe site ul mydeals , impreuna cu o copie a contractului nostru si emailurile de jignire din partea dvs , ca sa vada cu cine au de-a face pana nu e prea tarziu.

si dvs stimati clienti credeti ca cineva se mai imbulzeste sa isi onoreze comenzile in cazul asta?

incercati fundeal, zumzi, kuponiada.ei stiu sa respecte comerciantii, iar comerciantii la randul lor isi vor respecta clientii.

iar dvs dl margineanu, stai linistit ca ne vedem diseara asa cum m-ai amenintat. o sa te sun in fiecare noapte pe cand dormi mai bine, ca sa stii cu cine te pui.

iar atunci cand te sun madam bijnea la ora 12 dupa-masa si raspunzi cu vocea de somnoroasa ca esti la o intalnire.sa inteleg ca prestezi si alte activitati, pentru ca 5 min mai tarziu daca il sun pe putulica margineanu raspunde cu aceeasi voce si pe acelasi fundal.

inchei in aceeasi nota cu care deja v-ati obisnuit dragii mei infractori..

cu beosebita neconsideratie si nerespectpentru tinuta zi marginelfara numar la tepe!!!!!"
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +5
0
...
Postat de Mihai Marginean , mai 19, 2012
Draga Elena, pe tot internetul asta sunt 12 oameni nemultumiti, din 12.0000 de vouchere vandute de MyDeals este un raport cat se poate de normal, intru cat sunt clienti care au o educatie cat se poate de discutabila, daca intr-adevar sunt probleme VA INVIT SA CONBTACTATI ANPC PE ADRESA Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza '> Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza . Insa educatia pe care o aveti va limiteaza sa intelegeti anumite probleme legate de returnari de bani dupa 3 luni si angajatii care nu va raspund la telefon S-AU SATURAT SA LE VORBITI CA LA ULTIMII OAMENI(atat va permite educatia primita sa actionati) INTRU CAT EI COMUNICA NISTE SOLUTII LEGALE LA PB VOASTRE SI VOI NU SUNTETI CAPABILI SA LE INTELEGETI. In orice caz datele tutror celor care au postat comentarii calonioase despre noi sunt deja in posesia noastra si va fi facut un proces de calomnie fiecaruia in parte. In concluzie si pe dvs. va invit sa imi scrieti un mail pe Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza '> Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza cu pb dvs specificand si numele de pe acest site si daca este o problema rezolvabila cu siguranta se va rezlva.

Daca nu sunteti capabili sa solutionati o pb pe cai elegante si legale abtinetiva de la asemenea taranisme si inculturi. Din cauza asta ni se spune tigani in toata europa, ca folosim un astfel de limbaj...de cea mai joasa speta. Inca ceva vis a vis de timpul pe care il am sau nu sa raspund clientilor. Celor care vorbesc in asa fel de needucat NU MA INTERESEAZA SA LE REZOLV NICI CEA MAI MICA PROBLEMA. Puneti va in locul angajatilor de la MyDEALS care va vorbesc frumos si voi ii injurati!

Cat despe patroana de la Dali Biju...nu a postat nimeni nik de dvs, la educatia facuta pe strada pe care o aveti nici nu ne deranjam sa postam ceva, insa sigur ne vom auzi in instanta, apropo urmeaza sa va contacteze avocatul Marginean Holding pentru detalii. In rest va invit sa vedeti nivelul doamnei Alina Juchi de educatie pe pagina dumneaei de facebook unde s-a trecut "patroana" dali biju si nu face decat sa comande tinichele din china si sa le trimita clientilor. Mai mare rusinea.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -5
Elena Radu
...
Postat de Elena Radu , mai 19, 2012
OK, domnule Margineanu, insa haideti sa va priviti lucrurile putin din perspectiva clientului. Nimanui nu ii place sa faca acuzatii gratuite, cu atat mai putin calomnioase. Sa luam cazul meu: eu de 4 luni am incercat prin orice mijloace sa iau contact cu cineva responsabil, in mod absolut civilizat, insa fara succes. Spuneti-mi va rog ce ar trebui sa fac sau cum ar trebui sa procedez sa imi recuperez banii. Deja am ajuns la limita rabdarii si am trecut si peste limita rabdarii. Am incercat in mod civilizat, dupa aceeea evident ca m-am enervat, dupa aceea am postat reclamatia mea pe pagina de Facebook insa mi-a fost stearsa si contul mi-a fost blocat, ca tuturor celor care au postat...ce ar trebui sa inteleg din aceasta atitudine?? Rea-vointa, indiferenta, lipsa de respect fata de client?? Eu nu am vorbit nimanui la telefon, prin simplul motiv ca nu mi s-a raspuns la telefon! De asemenea, mi se pare lipsa de respect amenintarea dumneavoastra cu avocati, ar trebui in primul rand sa incercati sa rezolvati problemele clientilor. Clientul are dreptul sa fie suparat, are dreptul sa fie nervos, are dreptul sa isi "strige" indignarea ca sa spun asa... Clientul are dreptul sa isi faca publice nedreptatile, daca el se considera nedreptatit. Daca dumneavoastra de exemplu ati fi achizitionat un voucher, si produsul nu vi s-ar fi livrat, ulterior ati fi aflat ca nici furnizorul nu a fost platit, si orice incercare de a lua legatura cu cineva a fost sortita esecului, cum ati reactiona? Eu imi cer scuze public pentru orice afirmatie care probabil v-a jignit, insa nu mi se pare normal, in calitate de client, sa fiu tratata asa. Deja mi-am luat gandul sa imi mai recuperez banii, asa ca din punctul meu de vedere chestiunea e incheiata. In concluzie, nu pot sa spun decat ca, in calitate de client, ma simt total dezamagita, chiar si umilita de aceasta atitudine a dumneavoastra (si nu ma refer la dumneavoastra personal, ci la site-ul MYDEALS). Imi pare tare rau ca s-a ajuns aici, va spun sincer ca am obosit sa mai incerc sa mai fac ceva in privinta asta. Chestiunile legale de care ati mentionat ar trebui sa va priveasca strict pe dumneavoastra, pentru acest lucru este nevoie de o buna administrare a reclamatiilor sau a oricaror probleme aparute. Sper din suflet ca pe viitor sa raspundeti clientilor la telefon, sa nu le mai respingeti apelurile, sa nu mai stergeti reclamatiile, ci sa incercati sa le rezolvati. Intr-adevar, am fost extrem de suparata din cauza aceasta, si inca sunt, insa voi renunta pur si simplu a mai lupta pentru dreptul de a mi se returna banii, daca dumneavoastra va simtiti atat de jignit, si considerati ca toate reclamatiile clientilor sunt absolut nefondate, si au fost facute doar de dragul de a defaima site-ul pe care il administrati. Inca o data, ma simt umilia si trista de tot ceea ce ati spus mai sus! Sper doar sa aveti parte de clienti cat mai buni in continuare, si sa va pastrati afacerea. Imi pare iarasi foarte rau ca recurgeti la astfel de gesturi, doar pentru simplul fapt ca aveti puterea financiara (si probabil nu numai) sa faceti asa ceva. Ganditi-va de exemplu ca eu am un salariu de 800 lei/luna si 45 lei nu este o suma oarecare pentru mine. Poate ca nu este cazul meu, dar ganditi-va ca sunt oameni care fac un efort sa isi cumpere aceste vouchere, si nimeni nu alearga dupa reduceri sau promotii doar de dragul de a face asta, ci pentru ca, pentru unii oameni, aceasta este probabil singura modalitate sa isi achizitioneze un anumit produs. Este pacat sa va bateti joc de niste clienti doar pentru simplul fapt ca "s-au suparat" si "si-au strigat" nemultumirea pe acest site.
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
Elena Radu
...
Postat de Elena Radu , mai 19, 2012
Intr-adevar, repet, nu sunt de acord cu injuriile si calomiile, INSA, in momentul in care esti calcat in picioare, ca si client, oricare ar fi nivelul de educatie, tot te enervezi si reactionezi negativ, oricat de multa stapanire de sine ai avea. Credeti-ma ca eu v-am trimis in urma cu 4 luni un e-mail cat se poate de decent, la care evident nu mi s-a raspuns. As vrea sa va intrebati in sinea dumneavoastra, si sa analizati putin, daca considerati ca ati facut tot ceea ce era necesar si v-a stat in putere pentru rezolvarea reclamatiilor. Daca nu aveti nimic sa va reprosati, atunci eu nu mai am nimic de zis. Imi cer inca o data scuze daca am afirmat ceva incorect, este pacat sa se ajunga la o asemenea situatie, nimeni nu isi doreste acest lucru. Intr-adevar, in Europa de multe ori poate suntem priviti ca niste oameni de calitate inferioara, "tarani" cum ati spus dumneavoastra, dar ganditi-va ca "taranii" astia, asa prosti si umili cum sunt ei, si uneori tari in gura (justificat sau nejustificat), va mentin afacerea. De ce nu incercati sa le acordati tuturor o sansa sa isi solutioneze problemele, de orice natura ar fi ele? Este atat de usor sa aruncam cu pietre si sa aratam cu degetul, si mai ales sa judecam, insa este greu sa incercam sa SCHIMBAM CEVA. Daca una sau mai mule persoane nu sunt multumite, ar trebui sa fie macar un semn de intrebare pentru dumneavoastra. Pacat, pacat.... nu trebuie sa se ajunga la reclamatii la OPC, nici pe departe, ci trebuie ca problema sa fie rezolvata rapid, eficient, pentru ca daca toate companiile/firmele/site-urile si-ar ignora clientii nervosi sau nemultumiti, sau cu un limbaj inadecvat, de "taran" cum ati spus dumneavoastra, nu am mai ajunge nicaieri!
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -1
0
?
Postat de sabina , iunie 05, 2012
Buna,

Am sa fac si eu astazi reclamatie la OPC pentru o masuta laptop achitata in luna ianuarie, banii nu au ajuns la vanzator, masuta mi-a fost livrata saptamana tracuta iar banii de la Mydeals nu i-am recuperat nici pana acum. Nu e vorba de o suma mare, dar modul in care se comporta este jignitor. La mail-uri nu mai raspund iar la telefonul afisat pe site nu raspunde nimeni.
Pentru cei care doresc sa faca cumparaturi on-line evitati firma 7DAYS.RO, onoreaza foarte greu comenzile dupa interventii telefonice numeroase, iar pretul pe care in platesti ramburs este mult mai mare decit cel afisat pe site si nu e voba de chetuielile de transport.
Apropo cei de la 7days.ro au lucrat cu Mydeals. Interesant, nu?

reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +2
0
...
Postat de MAVRODIN VIOLETA , iunie 13, 2012
Buna ziua pagubiti!
Ce se mai aude cu "prietenii" nostrii de la MY DEALS?
Avem sanse sa ne recuperam ceva din bani?

reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
0
...
Postat de stii tu cine! sau poate nu....ca suntem cam multi cu buza umflata , iunie 25, 2012
asa cum ti-am scris si in email , te rog sa imi spui cand ia buni pensia si sa imi trimiti cei 180 de lei pe care inca marginean holding ii datoareaza. si nu, inca nu m-a sunat nci un avocat. pe tine te-a cautat opc-ul?! ti-au mai ramas bani de guma de mestecat? normal ca imi fac griji pentru ca trebuie sa ai o respiratie proaspata atunci cand indrugi veri si uscate!!!

si va rog sa nu il mai jigniti pe baietas!!! toata lumea minte!!! el nu fura banii nimanui! ce vreti acum si voi pagubitilor........daca noi ii dam de buna voie, nu trebuie sa ai o educatie aleasa ca sa ii iei.

saru mana si sper sa nu aveti cosmaruri la racoare!!!

acesta este un pamflet si trebuie tratat ca atare.smilies/wink.gif
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +4
0
Adresa Mihai Marginean
Postat de Adresa Mihai Marginean , august 13, 2012
Adresa completa este : Str. Iovita nr. 12, bl. P14, ap.7, sector 5
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: -1
0
IN ATENTIA OAMENILOR DE AFACERI
Postat de ION MARA , iulie 09, 2013
IN ATENTIA OAMENILOR DE AFACERI CARE COLABOREAZA CU ACESTE FIRME !!!

ADMINISTRATORII ACESTOR FIRME
SC MD MECANIC BENZ
SC MD MECANIC DRIM
SC MD MECANIC PARTS
SC MD MECANIC DIVERS
SC MD LODAVI AUTO
SC MD AUTO
SC MD CARGO TRANS

BALTAT MARIAN DANIEL SI BURGHELIA VALERICA AU O EVAZIUNE FISCALA DE MILIOANE DE EURO,CREDITE LA BANCI ( CIFRE PE CARE NU LE POATE JUSTIFICA),CONTABILITATE DUBLA(FALSIFICA DOCUMENTE CONTABILE CHIAR SI LA ORC-PITESTI),ASIGURARI DUBIOASE

ACESTIA AU DOSARE PENALE IN CARE SUNT CERCETATI

reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +0
Scrie un comentariu
mai mic | mai mare

security image
Introduceti caracterele afisate


busy
Ultima actualizare în Miercuri, 15 August 2012 23:20
 
elefant.ro

Autentificare