DOMO PDF Imprimare Email
(0 voturi, in medie 0 din 5)
Scris de marius   
Vineri, 28 August 2009 13:00
Ma numesc Birsan Marius Teodor, din Roman, Neamt si am hotarit sa va aduc la cunostinta urmatoarele aspecte:
-in data de 27.03.2009, am achizitionat de la magazinul DOMO, situat in complexul Kaufland Roman, un aspirator de praf marca LG in valoare de 413,90 lei. In luna iunie 2009 am constatat ca acest aparat se defectase intrucit nu mai arunca aerul aspirat prin locul special prevazut cu filtru Hepa ci prin orificiul prevazut pentru cablul electric. O alta defectiune semnalata a fost ca intr-una din zile, in timp ce aspiram, acesta s-a oprit. Dupa o jumatate de ora am mai incercat sa il pornesc odata si acesta functiona din nou. Precizez faptul ca imediat dupa ce s-a oprit am verificat tot traseul cablului electric pina la priza inclusiv priza si tabloul electric pentru a vedea cauza orpirii aspiratorului. Aceste aspecte le-am relatat scris si in procesul verbal completat la magazin pentru transmitere la unitatea service.
Astfel, in 05.07.2009 m-am prezentat la magazinul DOMO de unde il cumparasem spre a-l lasa pentru a fi reparat. Pe 20.07.2009, m-am prezentat la magazinul DOMO sa preiau aspiratorul. Am constatat ca acesta fusese montat gresit si am hotarit sa ramina in continuare in posesia DOMO pentru a fi montat corespunzator. Dupa aproximativ o saptamina m-am prezentat din nou la magazin pentru a lua asparatul unde, dupa o examinare mai atenta am constatat ca aspiratorul prezenta alte defectiuni decat le avea initial si anume: butonul de reglare a aspiratiei situat in partea superioara a aparatului, intr-un locas special, fusese rupt si i se lipisera doua bolduri pentru a putea sta cit-de-cit in locul lui. Pe linga aceasta defectiune, aspiratorul fusese montat gresit, astfel ca, un filtru ce trebuia (era initial pe interior si nu se putea ajunge la el) motat pe interiorul aspiratorului, era lasat sub filtrul Hepa. Bineinteles ca am refuzat a doua oara sa il iau si l-am lasat sa fie reparat corect si sa fie inlocuit butonul respectiv, rupt de cei de la service. Saptamina trecuta, respectiv 20.08.2009 am fost iarasi la magazinul DOMO pentru a ma interesa si intreba ce se intimpla cu aspiratorul. Binenteles ca aparatul nu era reparat si in plus acesta prezenta zgirieturi pe suprafata exterioara, ceea ce il facea sa fie inestetic.  Cei de la DOMO au sunat la firma respectiva si li s-a transmis sa mi se dea aspiratorul asa ca vor monta ei cindva butonul respectiv. Firma de service de care va vorbesc se numeste TPO plus SRL din Piatra Neamt, str. Mihai Viteazul, bl. C3, parter, tel/fax: 0233-219282 si 0745-102745.
O doamna de la DOMO, ajutor de vanzator, caruia nu i-am retinut numele, mi-a reprosat cu ton ridicat (dupa ce le-am spus ca aspiratorul e mai rau decit l-am lasat, pentru ca la data cind l-am dus la magazin era in perfecta stare estetica, acesta avand doar defectul din interior si ca voi dori sa mi se dea alt aspirator si ca nu voi accepta sa fiu inselat pe banii mei) ca nu e vina lor si ca in procesul verbal de predare primire, la rubrica defecte estetice, ar fi bifata casuta cu denumirea "Zgiriat". Eu stiind ca la data predarii pentru reparatie aspiratorul era impecabil la exterior si stiind ca nu era bifat nimic in procesul verbal la rubrica respectiva, m-am simtit inselat de respectiva doamna ba chiar am obsevat ca acestia, cei de la DOMO, incearca sa imi insceneze faptul ca aspiratorul era intr-o stare estetica foarte proasta ei neavind obligatia de a-mi da un alt aparat. Banuiesc ca ei au fost constienti de faptul ca fusese zgiriat si au incercat sa aplice un semn discret in rubrica "Zgiriat" si facind o alta copie xerox pentru ca semnul sa apara pe copia lor intrucit, probabil, au crezut ca eu am pierdut originalul deoarece de fiecare data cind mergeam la DOMO nu prezentam procesul verbal ci imi spuneam doar numele si pentru ce am venit. Am avertizat pe cei de la magazin ca ceea ce incerca sa imi induca e un fals si ca, daca voi constata ca pe originalul meu nu exista semnul respectiv, ma voi adresa organelor competente pentru rezolvarea acestor litigii.
In data de 24.08.2009, am fost contactat de cei de la DOMO ca sa ma prezint la magazin sa imi ridic aspiratorul ce fusese reparat. Ca de fiecare data, odata ajuns la fata locului, am trecut la examinarea atenta a produsului constatand urmatoarele (ceea ce ma asteptam):
1) butonul de care v-am vorbit, cel rupt, avea lipit pe interior o sirma indoita oval si introdusa fortat in locul respectiv, buton care la prima vedere parea perfect, probabil asta s-a si dorit dar dupa ce am tras de acesta, cam greu cei drept, "adevarul a iesit la suprafata" si am ramas stupefiat cind am vazut sirma respectiva. Le-am aratat celor de la DOMO "minunea" si au ramas si ei mirati, probabil de fatada. Este usor de constatat ca firma de service TPOplus SRL impreuna cu DOMO incerca sa ma insele prin tentativa, nereusita, de a-mi "baga sub nas" un produs intr-o stare foarte proasta, mai defect decit l-am lasat.
2) in locul pentru sac, am gasit doi saci foarte murdari ce nu erau ai aspiratorului meu, erau pentru alt model de aspirator si pe care i-am scos si i-am pus pe masa celor de la DOMO;
3) in dreptul minerului cu care e prevazut aparatul, erau si in stinga si in dreapta doua zgirieturi foarte pronuntate si care nu puteau fi facute decit daca se incerca prin fortare desfacerrea aspiratorului sau poate ca prin neglijenta.
Aceste defecte constatate de mine de fata cu angajatii DOMO au fost notate de mine pe copia procesului verbal ce se afla la ei, constatata si semnata de o angajata de-a lor.
Va scriu toate acestea pentru a va semnala modul in care este tratat un consumator pe banii lui si in speranta ca veti lua masuri atit cu DOMO cit si cu firma service TOPplus SRL care cu nerusinare incerca sa ma insele, acestia din urma raparind aparent aspiratorul iar cei de la DOMO, tot prin inselaciune si fals, adaugind un semn in casuta "Zgiriat" de la rubrica defecte estetice.
Prin prezenta va rog sa solutionati cele aratate mi sus si sa obligati DOMO sau firma de service sa ma despagubeasca cu suma de 413,90 lei + timbru verde de 6 lei, suma ce reiese din bonul fiscal 0022/27.03.2009 sau sa mi se permita sa imi aleg alt aspirator sau alte produse in cuantumul valorii de mai sus.
Va multumesc!
Scuze pentru eventualele greseli de ortografie.
cu stima,
Marius Teodor Birsan
Trackback(0)
Comentarii (1)add
gyny22bug
daca sa oprit e bine
Postat de gyny22bug , septembrie 03, 2009
smilies/smiley.gif asa ar trebui sa faca toate sa se opreasca cand obosesc nu sa se arda , deci are un mecanism (termostat sa zicem) care la o anumita temperatura se opreste alimentarea cu curent sau cand este sacul prea plin sau este blocat furtunul de aspirare la fel se opreste deci... este super ok smilies/wink.gif
reclamati abuzuri
vote down
vote up
Voturi: +2
Scrie un comentariu
mai mic | mai mare

security image
Introduceti caracterele afisate


busy
Ultima actualizare în Vineri, 28 August 2009 22:32
 
originals.ro

Autentificare