Scris de Dumitrescu Adrian
|
Marţi, 01 Decembrie 2009 11:49 |
Subsemnatul Dumitrescu Adrian, domiciliat in localitatea Radovanu, judetul Calarasi am achizitionat de la Electro Mobile SRL Strada Argesului nr 14, parter Baia Mare, 430242 prin internet produsul Sony Ericsson G900 contra sumei de 698,00 Lei+taxele postale. Insa cand a sosit curierul si am desfacut produsul am avut mai multe surprize neplacute, in sensul ca produsul nu corespunde indicatiilor de calitate de pe pagina de internet: 1. nu are certificat de garantie pe viata;
2. certificatul nu era completat corect;
3. are inscriptionate pe tastatura telefonului caractere in limba araba si nu cum ma asteptam eu sau nu cum era pe pagina de internet;
Am sunat la firma si au spus ca se rezolva numai sa nu trimit relefonul inapoi.
Am asteptat o zi dupa care mi s-a scris un e-mail ca ei vor recunoaste in viitor si confirma prin e-mail ca telefonul are garantie pe viata, fara niciun altfel de document care sa dovedeasca acest lucru.
Considerand ca nu au fost indeplinite conditiile pentru care am cumparat telefonul si nici rezolvate de Electro Mobile SRL, am trimis telefonul prin curier pe adresa acestora inapoi incadrandu-ma pe departe in zilele necesare inapoierii produsului, dupa cum precizeaza Legea Romana.
Vazandu-se in situatia returnarii baniilor in cont, firma Electro Mobile SRL invoca pretexte, cum ca telefonul nu a fost returnat corespunzator si ca as fi afectat telefonul ceea ce este o mare facatura si inselatorie pentru a nu mai returna banii clientiilor, mai ales ca acestia se afla si la o distanta foarte mare de sediul lor (cazul meu) si ca ei nu au putut indeplini primii cele prezentate pe site.
Va rog frumos sa ma ajutati in rezolvarea acestei probleme si sa luati masurile ce se impun in acest caz, mai ales pentru ca firma, din cate am inteles, nu este nici la prima abatere.
In plus eu am trimis produsul sigilat iar in poza lor de la receptie acesta apare desigilat.
Trackback(0)
|
Ultima actualizare în Marţi, 01 Decembrie 2009 12:24 |